• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Fåtölj, tv-bänk och soffbord står på önskelistan här.... svårt och bestämma vad man skall ta först..... men fåtölj verkar nödvändigt för amning... tv-bänk kanske inte behövs förrns lillan börjar ta sig runt och käka på sladdar..... =)

v 27 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

ja, just ja. sladdförvaring vore bra. jag snubblar fan på allt och inget!

• pucken

något för många? ja du, du har inte sett våra sladdar det märks =)

• Fru Indosaurie

nu kom jag på att vi ska ju ha en skohylla också.
    Sist vi var på ikea mötte vi en som kom från fynd med en likadan men men, någon gång är det våran tur.

fåtölj underlättar SJUKT mkt vid amning, önskar jag hade haft en.

Ju mer saker man gör hemma desto mer kommer man på att man vill göra/vill ha

Nu ska jag baka bröd, fred har gått ut med dom övriga familjemedlemmarna.

• pucken

jag ska planera lite kalas till på söndag tänkte jag. mickes kompis fyller som sagt år och han blir alltid bortglömd. tänkte fixa tårta, lite kakor och hänga upp lite balloner/serpentiner. och duka med barbietallrikar =)

• Melisabeth

Varför blir han alltid bortglömd för??

JO soffan är väl skönt, men ger ju inget stöd för armarna.. så tänkte det kan vara bättre med fåtölj så man kan stödja dem.. men ändå sitta skönt... vi har en gungstol men den får jag knappt ner röven i som det är nu.. så kan knappast hoppas på att få det sen.. och dessutom är den gammal och hård, och inte skön alls så...
    Nepp, så får det bli... får utnyttja presentkortet jag fick när jag fyllde till det... så får man ta det andra senare =)

• Fru Indosaurie

kul! =) då blir han superglad!

Idag är jag såååå nöjd med mitt hem åååh vad fint. (härmar fred när han brukar säga ååååååh vad varmt åt wilma när hon äter)

• Melisabeth

Jag är nöjd att slippa vår gul/oranga hall.. men skall bli så skönt när vi får in sakerna som skall vara där också.. så det inte bara är en tom skräpgång =)

Tror jag kommer vara nöjd med sovrummet också när vi får ordning... skönt att slippa väven iaf =)

Vill fixa Ellas rum också innan hon kommer, men det lär inte hinnas med som det ser ut nu med skolan och skit.... tyvärr

• Fru Indosaurie

Om man tänker efter skulle man kunna göra en miljon saker så jag försöker att inte tänka
    När vi flyttar blir det iaf att börja om på nytt.

Nu jäser brödet.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)