Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Varför byta ut cykeln?
Omväxling eller?
Varför byta ut cykeln?
Omväxling eller?
JO alltså det där beror ju på.. de kan ju vara flickiga men gära tufft flickiga =)
Gillar inte när det är ros, blommigt och volanger - allt i ett så att säga... Får vara rosa, men helst i tuff tappnings då.. Eller en volang på en annars "ball" kjol, eller nått.. men inte allt i ett =)
Men just i små storlekar är det ju inte så vanligt med "tuffare" stil... det blir ju mest rätt gulligt då på tjejsidan =)
Pucken - jo men då är ju han lite större.. finns ju mer tufft som är användbart från typ 68 eller nått.... i 50/56 är ju det mesta rätt basic =)
10 kilo låter mkt... du var ju lång och inte speciellt tung redan nu.....
Nä fy.. träning över huvudtaget är hemskt.... Jag får promenera bort mina kilon eller nått =)
Vägrar allt som liknar gym =)
Jag blir trött bara av att höra er prata träning, så jag går och lägger mig istället =)
Skall upp tidigt imorgon och hämta tvätten i torkrummet också så =/
Nattis =)
700 är ju lite grann jo... Låter rätt mkt om man inte kommit överens om det =/
Micke nykterist.. spännande =)
Här behövs inga 700 spän för fylla lyckligtvis.. A fick hälla i sig det sista när vi var borta förra helgen.. mellan 21,30 och 04,00 hälde han i sig 3 starköl och 2 3,5or..... Han var precis lagom lullig - dvs lite glad och munter men inte jobbig eller i "kan inte gå tillstånd" =)
Men nej elak flickvän är sällan bra.... fast de borde begripa varför ibland...
Idag skall vi försöka ta oss till Claes Ohlsson och köpa lite plastbackar eller ngt sånt.. innan snöstormen kommer =)
Usch vilket väder.. löjligt ju =/
Bidde inte mkt på stan heller... en skallra till Ella köpte A, det var väl ungefär det.... Men men =)
Här var det typ bara en röd och silverrandig body på rean.. en lila rätt söt klänning... men det blev inget av det.... Klänningen funderar vi på dock... men man får väl se =)
Nej den här klänningen var i smalrandig manchster typ... mörkt lila omlottmodell typ men knytband runt magen =)
Men det är ju st det, man vet inte hur mkt man kommer använda klänning ju =)
Vi behöver hitta en till i juli då far min fyllar 60.. men det går ju inte att köpa nu eftersom man inte vet om hon drar 56 eller 62 då ju.. beror ju helt på.. så det får vänta =)
Det är i början på juli, så juli rea hjälper inte så mkt.. men en festklänning måste ju inte hittas på rea just så =)
JO den lila är ju fin.. A gillar den också.. så jag funderar på om man skall köpa den iaf... var väl typ 68 eller 74 eller nått sånt, så det funkar lite bättre med klänning än i 56 =)