Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Mennär man blöder så blir det ofta värre...det betyder ju att något är fel, men tydligen inte för mig så...
Mennär man blöder så blir det ofta värre...det betyder ju att något är fel, men tydligen inte för mig så...
taco...ja, det är det - därför orkar jag inte ens ringa bm (vet att jag skulle få komma ner på ul om ett par dagar) men det hjälper ju bara en liten stund. Jag har lovat att jag ska softa ner lite efter UL om allt ser fint ut, så jag väntar...
nica...klart det för det mesta går bra, men ibland går det ju käpprätt också, som jag gissar på idag
Tack för peppingen, tjejjer Ni är underbara...
nica...ska du på koll idag? Hoppas det går bra...
Mel...åhh, jag skulle också vilja städa lite Hmm, kanske ska chocka kroppen med lite undanplockande. Bara det blir luuugnt tempo, så fort jag blir anfådd så börjar jag hosta (låter som astma, men nejnej...)...
nica...kom in med rapport sen!!
Mel...Magnus drog med mig till affären igår. Helt ok när jag går själv, för då kan jag gå min egen takt, men han var ju femmeter framför mig och så jag flåsandes hest efter
mel...ja, pajjade luftrör i kombination med garviditet och mer blod som pumpar runt är inte lyckat
här blir det potatismos och panerad fisk, med lite hemmagjord skagenröra till ja ni, ibland är jag duktig som fan
skagen och skagen var väl kanske att överdriva Hackade räkor, lök, vitlök och dill i minifraiche