Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

pucken...aha, då förstår jag. Ok, dödligheten bland tvillingar är ju halvhög i sverige också men då gäller det främst enäggs tror jag...

Jag vet ju inte hur moderkakorna ligger nu, men kanske ligger en fram så jag inte känner så mycket, men jag känner ju fladder helt klart men ingen kick än...

• MallaMojs

pucken...ett tag hade de öppet på lördagar vet jag, men kanske inte var en människa där då

Känns inte som om att jag gått där heller, varit på uni nästan hela tiden ju...

• MallaMojs

Annars är det ju väääldigt fint på LHS, jag kan åka med dig och fika kanske ?!!

• MallaMojs

Min motionscykel fungerar numera som en förvaringsgrej till de få babysaker jag köpt - napparna ligegr på sadeln och bodysarna ligger på styret Haha...

• MallaMojs

Jag har ju faktiskt cyklat på den två gånger sen den flyttade in till oss Haha! Nu kan jag ju skylla på dålig hals...

• MallaMojs

taco...åhh, det låter lite jobbigt - hoppas det inte är någon fara och KOLLA UPP DET IMORRN!!!

kickan...jag vet också vad du heter, min lilla MSN-vän Hur mår du å magen?

Jag är trööött, hostat halva natten och då går det ju inte att sova Var på parmiddag igår, men jag fick magknip och blev trött - ville hem, inte alls kul när man blir så "t¨råkig". Vi kom iaf hem efter 23... Sent för mig...

Imorrn är det jobb igen, bara en lektion och det viktigaste med morgondagen är att det är då bara en vecka kvar till UL!!!

• MallaMojs

taco...haha, du låter precis som mina tankar brukar gå när jag är dålig. Fick ju typ ingen luft alls häromveckan, sambon fick draaa mig med till närakuten

kickan...aha, bara tre prickar? hihi Jag vet precis hur det är att nojja, men jag nojjar mest i mina down-perioder, annars är det rätt ok. Inget blod alls här sedan floden häromdagen (sommåste berott på hostattacker), skönt!

• MallaMojs

taco...ja, jag har ju inte varit sjuk på tio år eller så heller, så man blir extra "dålig" på något sätt då, men nu tror jag att det är på bättringsvägen och jag kan prata och så igen. Skulle kanske behöva vara hemma ett par dagar till, men jaghar bara en lektion måndag och en lektion tisdag så det borde vara lugnt.

• MallaMojs

kickan...sist jag sa att det slutat så kom ju floden så jag ska inte ens säga det - man blir ju fan troende på köpet här Det blöde rinte just nu iaf!!!

• MallaMojs

pucken...vad var det för jobb du säkte då?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)