• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

letw
    har redan missat två viktiga lektioner, av 6 möjliga. vill inte missa en till. vi får ut uppgifter varje lektion och även om jag kan lite om programmet vi går igenom, så är det inte säkert att jag kan just det vi gör nu. känns onödigt att komma efter.

• pucken

det är en kurs i statistikprogrammet SPSS, det är egentligen inte så svårt. men läraren har ju valt en kursbok som inte går att få tag på, hade jag haft boken skulle jag lätt fixa allt på egen hand. men han är så dålig på att skriva hur man gör i föreläsningsanteckningarna så det kan bli krångligt.

• pucken

letw
    ingen aning faktiskt, men jag tror det. finns inte på akademibokhandeln, inte ens den på skolan, och inte på nån nätbokhandel.

• pucken

Walsh, Anthony. 1990 (eller senare) Statistics for the Social Sciences. With Computer
    Applications. New York: Harper & Row, 1990 eller senare.

• pucken

shit vilken koll du har! du behöver inte kopiera den dock =) vet du hur lång leverans det är på antikvariatet? för kursen är slut om en vecka typ.

ojoj, där kom vår nya bärbara! bara 2 veckor försenad eftersom kundtjänsten på applestore suger fett och inte klarar av att göra en adressändring för de har inget avtal med budfirman.

• pucken

letw
    om de varit så jobbiga med mickes dator skulle jag nog fått höra en och annan svordom från honom, och han svär aldrig.

fick iväg ett mail till min lärare och frågade om han kunde maila dagens övningar. han har gjort det förr, men jag känner mig så besvärlig. ska nästan baka en kaka till honom när jag väl kommer iväg på en lektion =)

• pucken

jag ska nog ta det väääldigt lugnt idag. vi var på ica, och på en dvd läste jag "snyggare bob" istället för "byggare bob". undrade just varför de sålde snuskfilm på ica när jag insåg mitt misstag.

• pucken

det där ringtestet stämde för oss, samma sak med det där testet med kinesiska kalendern. båda visade på pojke, och visst, vi har en liten aggsbaggs!

och ang släktnamn är de redan avklarade, agge heter lars algot roland, lars är från mickes pappa och roland efter min. enda namnen som vi tyckte passade bra till algot =)

• pucken

malla
    tror du att det är lönt för dig att testa mina mammabrallor? jag håller på med garderobsrensning och packar ner dem annars.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)