• CaMi

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

letw: USch och fy! Ni fr krya på er så ni mår bättre snart!

• CaMi

Pucken: Det låter ju bra! Alvar har soms agt börjat sova bättre. Somnar tidigare och vaknar mindre. Men då vaknar han ju å andra sidan för dagen klockan sju typ. Inte alltid så kul! Varför har du inte haft tid för honom?

Fru: Det blev inget. Tias blev sjuk i magsjuka så jag var hemma med Alvar... Men på söndag är det ett till och då ska jag väl ta mig iväg...

• CaMi

letw: Nu är Tias hemma och vill se Heroes!

• CaMi

pucken! Mysigt! Ta det lugnt med varandra då och ta till vara tiden. Nu ska vi se lite tv... Men tydigen inget Heroes...

• CaMi

pucken: Så skönt att du har fått sova! Man blir ju lite halvknäpp när man är trött. Alvar har som sagt strulat med sömnen i typ fem månader och först nu börjar det bli bättre. Första gången på över ett halvår som man får sova okej igen, för i slutet av graviditeten i högsommarvärmen sov jag inte heller nåt vidare. Men jag ska inte ropa hej än.

Vad pluggar du förtesten? Frågade jag det?

• CaMi

Mel: Jag vet inte om jag har läst det men hur långt gången är du? Har du kollat upp det?

• CaMi

Hej hej! Får jag starta en liten diskussion så här på kvällskvisten? Eller kanske är det snarare att ställa en fråga. Om det blir en het diskussion kan man ju aldrig veta i förväg!  

Är det nån som följer melodifestivalen? Har ni några favoriter?

• CaMi

taco: Men åh... Den låten har inte jag fattat mig på ännu. Tror jag skulle kunna fastna mer för den om jag fick höra den mer, men just nu är det bara ett stort frågetecken...

Mel: Hur är allt med dig förresten?

• CaMi

Mel: Men vad skönt att du mår bättre. Jobbigt nog att vara höggravid utan att man måste gå och vara lite halvorolig samtidigt. Med oss är allt bra. Alvar ligger faktiskt och sover (ta i trö!) så jag kan skriva med bada händerna för en gångs skull. Inte för att det blir så mycket bättre kanske.

Fru: Jag har som sagt svårt för The Arks låt än så länge. Men jag fastnade för Måns låt Cara Mia. En sån där låt som fastnar på en gång är en riktig schlager för mig. Tror ni mig om jag berättar att jag hade missat att han har varit med i både idol och i let's dance? Jag som annars är en riktig tv-människa!

• CaMi

pucken: Sebastians låt tror jag är helt okej. Men jag klarar inte av att se männsikan! Vet inte om det är hans dans och kroppsspräk men jag vill bara stänga av tv:n. Men så är det med många av hans låtar, de är okej bara jag slipper se såångaren!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)