• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

småtokig
    tänkte mest om det blir som med kristin, inte så kul om bebisen växer ur mina kläder på ett par veckor.

• letw83

taco
    okej. låter ju bra iaf. jag har ju sytt MASSOR till "mig själv" i 56.

• letw83

mel
    du ska oxå få. hur var det nu. turkost med dinosaurie?

förstår att du är sugen på att hon ska ploppa ut. jag har haft några "jag vill ha bebis NU" dagar. såna är jobbiga. men han är rätt mer förstående än vad C nånsin var.

• letw83

tokig
    japp

mel
    okej=) jo klart hon ska må bra. men typ att tiden gick jättemegafort och så var det maj helt plötsligt

• letw83

mel

alltså. nu har jag suttit och skrivit ner och räknat ihop. jag har seriöst i storlek 56 sytt 7 par byxor, 6 tjockare tröjor eller munkjackor samt två bodys. dags att sluta?

• letw83

mel
    har väl tänkt sy nån fler body men jag tror jag håller mig till att sy i 62 och 68 än så länge. utifall man skulle få en stor baby eller få på sommaren.

men bra att det inte var FÖR mkt, jag har ingen aning om hur mkt man behöver och jag har bara sytt och sytt utan att kolla upp hur mkt jag har av allt...

• letw83

mel
    jo iof. man kanske får räkna med ett ombyte per dag. och har man då ungefär 7 av varje så behöver man bara tvätta en gång i veckan

• letw83

taco
    jo det är väl så. skönt är det iaf.

ang kläder låter det hyfsat bra då. då ska jag inte sy nå mer än bodys iaf.

• letw83

vad är detta. nu har våran soffa försvunnit från ikea igen

• letw83

mel
    tja, vi har ju haft semester så vi har mest gjort en massa annat. och när tid har funnits har jag sytt och han suttit vid datorn. jag börjar förstå hur det är att bara ha en dator.
    men nu har han börjat jobba igen och datorn är ledig dock börjar jag jobba nästa vecka. får se hur mkt jobb det finns.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)