Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Mariannelund? Är det där Emil bor?
Mariannelund? Är det där Emil bor?
Taco...antar att det är 60 minutes och just nu inslag om väldigt intelligenta handikappade barn, sååå söta Jag kan inte låta bli att gråta när jag ser dom!
Taco...ja, det är samma här... Eller tja, det mesta kan jag nog börja böla över just för tillfället
pucken...oj, vad pysslig du är.
Jag har iofs gjort mitt idag också... Ost- å skinkpaj av sista skinkan från jul och så storhandling å svärmor på middag så... Å ja, jag har läst ett lååångt kapitel i boken också.
nica...dra in till sös, huddinge eller solna om du känner att du inte står ut...annars är det nog mest att avvakta och ringa bm imorrn *kramar om* Har du ont?
Ring INTE innan utan åk dit bara!
nica...ja, vänta på honom (det är skönt att ha någon med) och åk in bara - vart åker ni? På Huddinge var de jättettrevliga när man väl kom dit
nica...jag tyckte också att jag hade ont när jag blödde, som lite kramper liksom och molande värk...men ändå så mådde de bra, så det behöver absolut inte vara kört, vännen Hur som helst så vill man bara veeeta ju!
nica...jag blöder ju fortfarande i vecka 13 så ibland (dåliga dagar) så väntar jag bara på att de ska "trilla ut" Men det är verkligen så att en del blöder en massa - sjukt orättvist men men! När jag var inne på akuten, samma tid som du tror jag, 9+någonting så sa hon att om det blir missfall nu så märker du det för de har växt till sig lite...
Hmm, vet inte om jag hjälper, men jag hoppas tiden går snabbt till killen kommer hem
nica...å andra sidan så kan jag säga attd et enda du kommer få veta är troligtvis att det ser bra ut (omd et nu ser bra ut) och det lugnar bara för stunden tyvärr... Jag har varit jättenere nu ett par dagar igen, men jag har bestämt mig för att vänta till 17:e då jag har tid... Iofs så har jag ju varit på fyra vul redan så kanske det lugnat ner mig liiite... Visst var det för tidigt för å se hjärtat sist va?