Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

hans jobb har ju bytt ägare så dom fick lappar med företagets namn som skulle sys på (över den gamla loggan ).
    man fick lämna kläderna på jobbet nån dag så skulle en sömmerska komma dit och sy men fred orkade inte åka dit så han fick med lappar hem

• Fru Indosaurie

skit! Jag har inga skor
    fick lov att lämna tillbaks mina för att fodret slutade vid tårna, blev skitkallt ju
    nu får jag gå ut i joggingskorna (har haft sönder 4-5 par i vinter).
    Min storlek fanns inte på skorna jag skulle byta till. Skit skit skit.

• Fru Indosaurie

jasså? kul.

Min mamma är inte klok på nån fläck.
    Hon ringde mig på mobilen, helt hysterisk & undrade vart jag var för att jag inte svarade på hemtelefonen kl 20. Suck.

• Fru Indosaurie

åh vad kul! =)
    Freds systerdotter (som är 3 år) är så himla söt, hon bara hänger på wilma hela tiden

du, jag fick precis ett mail om att overallen du bjudit på är återkallad av kappahl, så jag måste kolla upp om det stämmer innan jag kan låta dig köpa den.

• Fru Indosaurie

mm jag såg det nu.
    Då får jag ju nypriset iaf
    Nog för att jag undrar i vilket ögonblick en så liten bebis ska kunna få loss knappen och hinna stoppa den i munnen innan man märker något framför allt med händerna instoppade som Wilma ALLTID har i overallen, haha

• Fru Indosaurie

va? så är det väl inte?
    iaf här f rågade hon bara när jag hade senaste mens och när w var beräknad och räknade ut äl så.
    födelsevikten har väl inget med det att göra?

• Fru Indosaurie

va? Ja hon frågade mig också om det men hon räknade ut äl på plats när vi var där.
    Det är väl kanske för att säkerställa att det är rätt barn eller nåt?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)