Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Taco...ja, typ Jag har ju iaf lärt mig att sova om nätterna, men när det var som värst så låg jag vaken heeela tiden och var på toa varannan timme

• MallaMojs

nica...men om de säger att de tycker att du ska ta det lugnt och avvakta hemma då? Jag fick så dåligt bemötande när jag ringde dit så det kommer aldrig hända igen, möjligtvis att jag ringer till förlossningen å frågar någonting när det gått så långt... Kanske har du tur, det beror nog med vem man får prata med.

Alternativet är ju att du ringer bm imorrn bitti så hon får fixa en läkartid till dig omedelbums!

• MallaMojs

nica...njäe, det kanske de inte kan, jag hade tur att få ett återbudstid dagen efter när jag ringde... Kanske bäst att ringa å höra vad akuten säger å om de tycker att du ska komma in så ni får veta idag...och så får man hoppas att du kan koncentrera dig resten av veckan.
    Ska du ringa?
    Jag menar bara att OM de sägert att de tycker du ska stanna hemma å avvakta - vad ska du göra då?

• MallaMojs

nica...gör som du känner! Kanske bäst att ringa först så du slipper bli stämplad (ja, det finns ju dumhuvuden som jobbar i sjukvården också så)

• MallaMojs

nica...åhh va bra att du fick prata med en "normal" människa Då åker ni in när han kommer hem då?

• MallaMojs

*kramar om* Nica!!! Jag tänker på dig!!

• MallaMojs

pucken...menar du i mars eller?

• MallaMojs

pucken...näe, jag har ju en egen säng i närheten så, men bara undrade om det var först då du menade, eller om hon kommer ner innan

• MallaMojs

nica...juag somnade astidigt igår så jag missade dig - men guuud va skönt att allt såg bra ut

Så där gjorde de på akuten för mig också, vägrade visa ul-skärmen liksom Som tur var så stod Magnus bakom läkaren å såg hjärtana ticka...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)