Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
haha, ikea har chattkundtjänst. hoppas dom kan svara på min sofffråga
haha, ikea har chattkundtjänst. hoppas dom kan svara på min sofffråga
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=50078&langId=-11&categoryId=15950&chosenPartNumber=S19824912
den där fast i brunt. och den skulle inte utgå. dom hade bara tekniska problem med sin hemsida
vill ha?! SKA ha
näe, lunch nu och sen sy lite
yes
för låg temperatur?
mel
mysko...och trist.
nu har jag iaf klämt i mig en hemmagjord hamburgare och känner mig mkt piggare. ska ta och sy lite nu!
höres säkert ikväll!
taco
nej, men jag har anmält mig som springvikare. börjar måndag eller nåt sånt. beror på när pappret från polisen kommer(utdrag ur belastningsregistret)
får väl se hur mkt jobb det blir...
puck
jag blir inte sur om du skaffar agge ett syskon innan vi skaffar barn lär ju dröja till hösten åtminstone innan vi börjar baka
måste jobba lite innan först.
sen ska vi tydligen till usa i höst/alt våren 08 och jag vill varken va på smällen då eller ha en bebbe med mig...
mel
tja, vad ska man säga dock har vi mest sagt att vi minst ska ha vart ihop i ett halvår och att vi ska få mer stabil ekonomi först. typ att jag har jobbat ihop fp iaf.
men med C var jag ju livrädd för att bli gravid emellanåt för jag var rädd att han skulle tvinga mig till abort isåfall. A har sagt att skulle det bli oplanerat så löser det sig, och att det inte skulle va världens katastrof.