Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
lagar du kycklinggryta NU?
Jag får panik ofta när jag lagar mat, men jag rensar upp hela tiden under lagandet, det som använts ställs in direkt och disk plockas undan.
lagar du kycklinggryta NU?
Jag får panik ofta när jag lagar mat, men jag rensar upp hela tiden under lagandet, det som använts ställs in direkt och disk plockas undan.
grattis Mel till dom fina köpen
Jag skickar inget vinstmail.
Eller vill du det? Så att du vet hur mkt du ska betala?
tack Mel! =)
jag håller på och me&iar för fullt. Är så sjukt nervös inför imorrn, då får jag veta om det blir något eller inte (tror jag)
mel
jag vet inte
Det är uppföljning på telefonintervjun jag gjorde i fredags.
Hon skulle även kolla upp om det fanns någon säljare här redan & jag skulle försöka kolla intresset och boka in 5 partyn.
wilma sover PÅ mig, lite väl tidigt men men.
nää hon sover på natten, hon brukar somna mellan 23-00 oftast. Nu tacklade hon av tidigare, PÅ mig då som vanligt
Två nätter har hon fortsatt sova när jag lagt henne brevid hennes pappa men nu är ju han på jobbet, dessutom behöver jag byta blöja.. tänt är det också här. men men.
taco
fast wilma brukar vakna iaf en gång.
Nu har hon varit i en superjobbig period, somnade skitsent och vaknade HELA tiden så nu sover hon med oss i sängen igen tänk vad man gör för lite sömn
ojoj, som jag ammade i början på nätterna jag ryser bara jag tänker på det. Då kunde jag inte ligga ner och amma heller, hur drygt som helst!
perioden hon var i nyss då var det ju bara ammande på natten också men då kunde jag ligga ner.
Nu när hon sover i sängen vaknar jag ju knappt
f vaknar när wilma låter, men han är sååå morgontrött så han är oftast ganska segstartad
haha nää 109 kr är ju en halv skitsnygg kaninfilt