Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

vi har ju fullt hus här i helgen, pust.
    men ikväll åker dom, jag trodde att dom skulle åka imorgon.

Jag kom på igår att vi har ju inte varit på någon barnvagnsbio än! det kanske vi skulle göra till veckan, vi har inte varit på bio sen texas kom hem till oss eftersom att han absolut inte kunde vara ensam förut..

• Fru Indosaurie

haha jag skuller nog bli rätt så irriterad på bio om inte föräldern gjorde allt vad den kunde för att trösta, men jag vet inte om man har rätt att bli det du får testa

• Fru Indosaurie

vad roliga ni är
    fred bär inte bara på w jämt för att jag inte kan, han älskar att bära på henne och blir "ledsen" när hon måste äta
    det är inte som "nu måste du ta henne för att jag ska duscha" eller "nu måste du ta henne för att jag har ont".
    vi är en jämställd familj, aldrig att han skulle be mig att sy upp hans byxor eller att jag skulle behöva be honom att dammsuga.. om vi nu inte kör fast och inte kan klara sakerna själva.

• Fru Indosaurie

fin tårta puck!

Nu har fred åkt med.. dom där.. till centralen.
    Suck. komma i sista sekunden och kräva saker, och wilma som sov i patapumen sover inte längre.
    gaaaaah!

• Fru Indosaurie

haha ja jag förstår det.
    Just nu är jag nära ett magsår. usch. Jag ser inte fram emot nästa gång.
    Jag blev även så knäckt att jag började gråta när fred fick lov att ta ut en sovande Wilma ur selen

• Fru Indosaurie

ja du, det får vi verkligen hoppas.

wilma blev iaf nöjd med sin nya skallra som morfar köpte på ikea.

jag sitter och äter hasselnötter i brist på annat, det ekar tomt i skåpen.
    Vi har bara handlat en gång denna veckan, inte ens påfyllning med något. 465 kr har vi gjort av med

• Fru Indosaurie

gaaah jag har så ont i nacken att jag ärligt skulle kunna kräkas.
    Hoppas att klockan är 12 snart så att fred kan gå upp

• Fru Indosaurie

mm det är ingen lek.
    Tur att fred aldrig är sjuk.
    Sover dåligt gör jag ändå, somnar sent och vaknar tidigt av idioterna om renoverar skolan. man borde fan få avdrag på hyran. Om jag skulle hålla på så där så skulle det bli ett jävla liv.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)