• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

puck
    jo fast a:s kompis som bor i usa stannar bara 1.5 år till. och tydligen är det bäst att komma vår eller höst och nu i vår har vi inte råd. måste ju planera lite så man inte är på smällen och inte kan åka medan han är kvar.

varför är inte det smart?

jos
    nice på den här fronten går det undan som du märker

• letw83

mel
    jag vet, vi sa det nu sy mer. kläder åt wilma på g.

• letw83

mel
    www.e-slojd.se

jos
    tja, vad ska jag säga. det går superbra har halvbott hos han nu i snart 3 veckor. vi hade semester så vi passade på att umgås nu är jag nog fast om vi får tag i nån bil så jag kan springvicka. annars blir det bo hos mamma och pappa ett tag till. dock flyttar han/vi till en etta på 49 kvadrat den 1 februari.... annars har vi pratat både barn och bröllop på seriös nivå

• letw83

puck
    däremot är du ökänd för att vara snål och sparsam

• letw83

mel
    jaså, tja har nog inte skrikit ut det.

puck
    haha

yes box. ska lägga upp ett par bilder på två byxor jag sydde igår får du se.

• letw83

mel
    haha iaf så skaffade han en etta innan han träffade mig som det var/är inflytt på den första. men det blir nog bra eftersom ingen av oss har vidare inkomst. får bli tillfälligt och så skaffar vi en trea närmare sommaren med plats för lite barn

puck
    kika under egensydda saker så ser du två par helrandiga byxor. har nog tänkt sy nån heldress av det oxå.

nu ska jag gå och umgås lite med A innan hans kompisar kommer på en timme. sen är jag tillbaka.

• letw83

puck och mel
    tackar

puck
    is du kolla om ohlssons hos dig har kvar den turkosa plyschen. här är den slut och beställningen är restad. samma färg som småtokigs byxor är det. köp 2 meter isåfall så får du pengar. kan ta det när jag kommer ner. ingen brådska men vill ha mer.

mel
    vad är det för nån. minns inte att jag sett nån i serien och vi hittar inga bilder på nätet.

• letw83

nu duschen, sen middag. sen är jag tillbax.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)