Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

pucken...då får du skylla dig lite själv ju Man måååste säga ifrån ju...

• MallaMojs

pucken...haha ja, ibland så är det det enda man orkar med.

Nu har jag duschat och ska iväg och käka lunch med en kompis i centrum - lyx

• MallaMojs

nica...ja, ibland är drömmar lite taskiga sådär Hoppas attd et snart är er tur...bim snart va? Skulle inte du jobba?

tehya...jag har just avslutat min utbildning (där det bland annat ingick en c-uppsats i statsvetenskap ) men inte hunnit jobba ihop någon höjd sgi, och jag ska ha twins i sommar Ok, inte alls optimala förhållanden men inte f*n tackar jag nej till ett IVF bara därför...

Mel...här har vi bara jobb och lite husdjur i form av dammråttor - vart kommer allt ifrån ?

• MallaMojs

Mel...ja, det var råttorna jag undrade över Hihi, skoj litet halvt syftningsfel där...

Jag har just varit på Kappahl och köpt två nya tröjor (två toppar för 279 spänn)... Bra mode allmänt nu för oss gravid, med tunikor och så...och det är bara nu som jag kan tänka mig att ha sånt på, för annars ser jag ju gravid ut ändå

• MallaMojs

Ja, jag kan ju inte säga att jag kommer kunna a kläderna graviditeten ut, men iaf efter graviditeten och någon månad nu...ehh, hoppas jag

Har en massa toppar i olika modell som jag köpt på Lindex med massa stretch och längd, perfekt än så länge iaf!!

• MallaMojs

Nu har jag en nyyy fin vårbild...

• MallaMojs

Hemma från Magnus mormor igen och alldeles full i magen efter paj, kaka och rulltårta Ojojoj... Å imorrn är det redan måndag Bläää!!!

Tehya...nja, jag vet inte om det är så jobbigt att vara gravid och plugga samtidigt, det beror ju helt på vilka ambitioner man har, mina är inte alltför högt ställda Men skönt att ha utbildningen klar trots att jag inte hnnit få jobb...

• MallaMojs

Taco...måste ju välkomna hääärliga våren med en ny bild med lite sippor ju

• MallaMojs

Heeej...ser att ni diskuterar min utbildning Jag kan inte säga att det har varit en bra utbildning, men oftast så blir en utbildning vad man gör den till - eget ansvar för sitt lärande och så Så det så!!!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)