Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    Hur blir det med de kläderna vi beställde, när ska man sätta in pengar på ditt konto?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mäh, så röstde jag, fyllde i min adress, skrev en motivering och allt, och sen upptäcker jag att man måste ha streckkoden från två påsar. Värdelöst.

Johanna 061223
  • Winnertaco

Appropå jobb så är Andreas helt övertygad om att han inte kommer att behöva gå till arbetsförmedlingen om han nu skulle bli uppsagd. Han är helt övertygad om att det dyker upp nått nytt... tur att nån är possitiv...

Johanna 061223
  • Winnertaco

A-kassan är vi i alal fall med i båda två! Men vem vill ha med af att göra, liksom...

Undra om man ska väcka skrik-ungen eller om hon helt enkelt ska få sova tills hon vaknar... Har jag tur så vaknar hon inte förrens imorrnbitti, men har jag ortur vaknar hon vid 23-tiden, pigg som en lärka!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Ganska attraktiv är han nog på marknaden, han har jobbat oavbrutet sedan gymnasiet, han kan en massa saker (el, snickra, c-körkort tex), han är social och har bra referenser! Men jag tror ju ändå inte att han ska få nått nytt jobb, pessimist som jag är...

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Eftersom hon sover nu, så är det kanske dumt att väka henne. Hon verkar sova rätt stenhårt, kunde knäppa upp bältet i babayskyddet utan att hon vaknade!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)