• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

har jag sagt att agge börjat krypa lite smått? han är lite lat, men ibland får han nåt ryck och tar sig framåt ett par tag!

• pucken

malla
    det lät mindre roligt måste jag säga =(

• pucken

cami
    han står oftast på alla fyra, dvs med tårna i marken istället för knäna =) men han börjar fatta det där med knäna nu, när han väl bemödar sig att öva.

• pucken

mel
    ja usch, det ÄR hemskt att ligga på magen som gravid! från vecka 17 klarade jag inte av det, tyckte det var så obehagligt att ligga på nåt knöligt =)

• pucken

nica
    =( bra att du inte blöder, förstår att man blir orolig och ledsen över sånt. hoppas att det inte kommer tillbaka!

fan, jag försöker göra en inköpslista med mat som ska räcka till den 25. jag råkade spara lite för mycket den här månaden, så jag har "bara" 1200 kvar till mat för jag väögrar plocka sparpengar. men vad ska man äta? har ju svårt att göra matlista för en vecka =)

• pucken

vi har inget hemma alls, gjorde slut på det innan vi åkte till skåne. men men, jag har blötlagt alla bönor och sånt så jag kan koka det ikväll. räcker långt =) annars är csn alltid supersnabba med min utbetalning, kan göra studieförsäkran den 15 och jag brukar få pengarna efter ett par dagar.

• pucken

mel
    japp, det står det iaf på min sidor på csn.se så det hoppas jag stämmer. brukar göra det =)

malla
    jobbigt =( men de skulle väl kolla upp det?

• pucken

mel
    det brukar stämma =) har aldrig varit fel för mig, och jag har ju pluggat ett par år.

malla
    =( hoppas att nån har en aning iaf. och att allt ser bra ut på ul =)

va fan, banken bråkar med mig IGEN. varje år drar de en dryg hundring i avgift för visakort och internetbanken, och varje år går vi dit och påpekar att vi är studenter och får de tjänsterna gratis. och varje år "fixar de problemet" så det inte ska hända igen. jo men tjena, fjärde året gör samma sak.

• pucken

idag känner jag mig som värsta hemmafrun! har bönor och kikärtor på kokning, och bröd på jäsning. ska baka en deg till om en stund så den hinner jäsa klart tills första plåten med bullar är klar =)

• pucken

mmm va gott brödet blev =) en med provencalska örter och det andra med svarta oliver. blev man av med lite "skräp" i kylen också =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)