Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

nu är jag tillbaks från träffen. Nåväl, jag har även packat upp mina kläder på klädstången och ätit kvällsmat

Om man gillar grönt så är det här en RIKTIG hit!
    frottétunika meandi.se/meandi/BizPart.aspx
    med rosa frottébyxor: meandi.se/meandi/Upload/Images/Gallery/11/frotte_byxa_pink.jpg
    åååh ni kommer dö när ni ser det!
    jag gillar inte ens grönt.

• Fru Indosaurie

för att vi har haft tusentals olika datorer, typ ny (eller ominstallerad) dator varje gång man ska fylla i fp.
    idag eller på mån kommer våran dator tillbaks och då blir det ny legitimation igen

• Fru Indosaurie

förhoppningsvis så håller våran dator ett tag nu, typ alla delar är ju utbytt på den så det blir som en ny dator =)
    hoppas jag..

Jag hatar att vara förkyld.. sen ska vi åka till dalarna idag. urk

• Fru Indosaurie

jag är förkyld som ett as och jag har verkligen ingen lust att åka till dalarna.
    Önskar att f och w kunde åka själva.
    blä.

Jag orkar inte heller plocka undan disken (inte för att det finns nån) för jag blir yr så fort jag rör mig.
    Försökte packa men jag orkar bara inte.

• Fru Indosaurie

puck
    det är andra gången den är inne för samma fel, på tredje har man rätt till en ny, den är strax över ett år så det är reklamation, inte garanti.
    Men dom har bytt hårddisk, touchpad, locket, och nu moderkortet.

• Fru Indosaurie

puck
    saken är den att han påstår att värdeminskningen är över 4000 kr. fast jag hoppas att det är fel på den så att vi får pengarna tillbaks, för så dålig service som vi fått vill jag inte vara med om igen.
    om jag startar eget företag kan jag ju dra av momsen om vi köper en ny..

• Fru Indosaurie

taco
    haha nää. never ending story.
    Men nu fick vi iaf en lånedator vilket dom hade slutat med första gången vi var där

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)