Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

ja, kanske måste börja gå nu - kan ju fan inte ens gå lika snabbt som jag gjorde förr...lite gungande anka över mig

• MallaMojs

alltså, jag kan ju gå och cykla å så, men får ju världens sammandragningar då...och så är det lite läskigt med det där trycker neråt, känns som om de ska trilla ut...

• MallaMojs

haha

tillbaka, lättad och lite ledsen, men men... Det såg bra ut, men sjukskrivning var inte aktuellt ännu tyckte läkaren... Jag är så j*vla dålig på att prata för min sak, sitter bara å mjäkar med, och typ "Näe, det kanske inte gör så ont..."... Fan vad trött jag blir på mig själv

• MallaMojs

Taco...de SKA godkänna sjukskrivningar när det är tvillingar, men läkaren menade att jag måste ha lite mer konkreta besvär, inte bara att jag är trött som f*n och har ont i rygg, rumpa och fötter... Ska kanske skriva ner alla mina besvär!!

• MallaMojs

Övernattningsrum i källaren? Hmm, låter scary... Förråd eller så då?

• MallaMojs

Men det finns inget förråd då? Hur är det med förvaring i lgh?

• MallaMojs

taco...oj Kul! Ska ni flytta till svärisarna?

Jag bröt iaf ihop hos bm och bölare och brölade ett bra tag...men efter pepp från henne och lite hjärtlyssning så känns det bättre! Ska skriva en lista på mins "krämpor" å ta med nästa gång...

• MallaMojs

taco...nu måste du städa

Tvillingtjejjer **vecka 23**
  • MallaMojs

Tjolahopp tjejjer... Sitter på jobbet, bakar en kaka till eftermiddagsfikat Har boooring...

• MallaMojs

letw...du får inboxa mig länken också, för jag hittar den inte i heeela inboxen och sitter på jobbet...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)