Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Å ja läser bara... Borde gå upp till min plats och rätta uppgiften, men jag pallar inte

Tvillingtjejjer **vecka 23**
  • MallaMojs

Jag sitter nästan å somnar vid datan nu, hur f*n ska jag palla med ett möte fram till 16.30

• MallaMojs

letw...ja, haha

Får nog rätta uppgifter en annan dag, imorrn kanske

• MallaMojs

Mötet ja!! Alltid möte på tisdageftermiddagar och idag är det min tur att fixa fika...*suck*

• MallaMojs

Mel...visst är det häärligt när man hittar den där energin - som i lördags när jag städade hela lgh (damm, sug och tork ), handlade, bakade och lagade mat... Fast man brukar få "betala" senare" Hur blevc det med lila färgen? *ääälskar lila*

• MallaMojs

Tjolahopp... Äntligen hemma från jobb och glidande i centrum - Magnus klippte sig och sen bjöd en kompis oss på McD

Jag har iaf bestämt mig - inget mer godis och överdrivet sockerintag för mig förutom en dag i veckan!!! Jag äter alldeles för mycket sånt nu, omedvetet nästan Ujujuj, så från å med NU!!!

• MallaMojs

Mel...men jag har fått för mig att du är duktig när det gäller sånt?

Jag bara kom å tänka på det idag, att jag äter något sött/godisaktigt VARJE dag och har säkert gjort det den senaste månaden och det är ju INTE bra, så jag ska försöka iaf!!

• MallaMojs

Mel...jaha, bara något jag fått för mig då Alltså, om jag blir deprimerad och bara vill böla så får jag väl börja med massa socker igen då men man kan ju testa iaf!

• MallaMojs

Gomorron! Usch, spruta låter inte alls kul

Jag ska snart iväg å ha min enda lektion idag, men såklart så måste jag sitta på skolan å vänta på ett planeringsmöte klockan 15 blir så trött på det där stället...

• MallaMojs

Jo, igår var det möte (som jag var jätteledsen när jag kom hem ifrån ) med arbetslaget och idag är det med den andra hemkunskapsläraren, och hon gör väl allt för å j*vlas och därför ska vi ses klockan 15...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)