Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Alltså de är ganska så trevliga... Jag var där under min utbildning, på VFU (bläää ) men fick NADA hjälp...men det är bättre nu.

Hur som helst så har mitt arbetslag bestämt att vi ala ska täcka varandra när någon måste vara borta. Så var det en massa sånna lektioner så, och jag har tidigare inte sagt någonting, men nu sa jag att jag kan ta allihopa om de redan har uppgifter (bara "passa" liksom) men det var som att prata med en vägg - ingen som verkar vilja att jag ska hålla någon lektion... Så, jag var lessen

Tvillingtjejjer **vecka 23**
  • MallaMojs

pucken...ja, de ställde till å med in en lektion för att ingen förutom jag kunde ta den... Blev helt chockad, men hade väl börjat böla om jag börjar tjafsa också så... Kör på tillpåsklovet sen får vi väl se men man ska ju inte bli ledsen så på jobbet tycker jag!!

• MallaMojs

pucken...ja, det trodde jag också Hmm, nu blev jag deppig igen...

Ska iväg till det där stället igen

• MallaMojs

Hejhopp

fru I, ska du skicka mina saker, eller får Micke dom på släp också?

• MallaMojs

Ja, om det är ok för Micke så ojojoj... *längtar efter att få visa M*

• MallaMojs

pucken...jag också - jag har ju till å med köpt en sak till MIG...oj, måste prova å grejjer

Då får vi ta den där fikan någon dag då?

• MallaMojs

Tjolahopp...nu är vagnen beställd, trooor jag iaf, och den kommer i april/maj Spännande!!

• MallaMojs

Mel...en babytravel tvillingvagn, svart med två röda liggdelar BabyProffsens egna vagn... Ojoj, spännande!

pucken...skrev du inte det där med disken förrut ? eller har jag drömt... Jag diskar härhemma varje dag - skulle aldrig stå ut med smutsig disk, än mindre matrester i diskhon...men så är jag ju ett diskfreak också fast jag gnäller på M ibland också...

tack igen förresten för klädleverensen...

• MallaMojs

pucken...jag har fortfarande inte duschat så jag har inte provat, men M tyckte allt såg lovande ut

Mmm, fiiin vagn Det fanns inte så mycket olika färger dock, svart, röd och oliv...

• MallaMojs

pucken...beställde du likadan som jag?

Ja, jag ska duscha...snart! Magnus sa att jag iaf kunde ha den sen, efter magen krympt liite

Jag får 1200 tillbaka, M brukar få lite mer...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)