Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
pucken...ja, jag var fett med i den Haha... Skitlack blev jag - men men, det var resursslöseri
pucken...ja, jag var fett med i den Haha... Skitlack blev jag - men men, det var resursslöseri
pucken...men du är ju ett litet pucko Haha, kidding!!
Jag har aldrig fått en tillsägelse, är alltid så j*vla korrekt, bläää...tjafsade lite med ovan nämnd snorunge, men bara på ett sätt som inte alls går att anmäla...men jag anmälde
pucken...jag har hört "ramsan" men vi kör nog med "april april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill" häruppe
Taco...jag såg det häromdagen också, han kanske omreggat sig i annat namn - läbbig var han iaf
Taco...näää!! Jag anmäler dig snart
Hade jag ett par extra fötter så skulle jag LÄTT följa med på shopping imorrn. Vi ska ju på Heron å se sista Beck klockan 15 också så... Hoppas att tentan går super!!
määä Taco - u gotta be kidding...???
Uj, måste säga att det är lite väl tacky för mig också, iaf gravid som jag är nu - skulle aldrig spara något sånt...
fru I...haha, jag kände samma lika
pucken...jag brukar inte alls bry mig om sånt där...men nu vill jag bara kräkas på min co-worker på skolan, hon sitter alltid å berättar hur äcklig maten är när vi sitter å äter - hon tar bara en massa sallad... Ok, det är respektlöst redan innan, men jag känner hur jag börjar hulka när hon pratar om att skinksåsen smakar som gammal disktrasa och så...
Hulkar nu också...