Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
fru I...ja, det kan man - men fråga inte hur Vet att vissa har gjort det i sin blogg iaf!
fru I...ja, det kan man - men fråga inte hur Vet att vissa har gjort det i sin blogg iaf!
pucken...jag hoppas det går bra på tentan idag, trots mormors glasögon och ogiltigt kort
Vilken skitmorgon jag haft/har
Upp innan 8, kan inte sova och har sååå ont i fötterna. Sambon vaknade nyss och började skälla för att jag börjat baka - vi skulle tydligen iväg någonstans...men nu ligger han i sängen igen Å så är min nya fina Bebisar-tröja alldeles för stor
Hihi, vilken j*vla gnäll-Maja man är...
Mel...*bjuder på kaffe* Jag orkar inte göra någonting heller, men blir så j*vla rastlös så måååste göra saker emellanåt Koko, japp!!
Jag blir mest trött på M, varför ska han alltid vara så j*vla grinig? Man kan ju tro att det är han som är gravid Vi har bokat och betalt biobiljetter klockan 15 och han sa innan han gick å la sig igen att han inte skulle med...*suck* Kanske är det tur att han beter sig som en unge, så man får öva
*lessen*
fru I...jag bakar rågbullar som står i ugnen redan nu, så vi lär ju hinna... Han var väl bara mucksugen eller nåt
kickan...det känns som om att du är på väg ikapp mig Haha! Grattis!
Fru I...ska jag vara ärlig så har han nog alltid varit så, ibland värre och mycket bättre nu, generellt... Men det blir värre när jag också är lite extra gnällig ju...men nu i morse sa jag ju inte ens något.
Nu ringde svärmor och hon ska komma hit halv två, ja...då har jag ju massa tid att ligga kvar här, svarade M. Han tänker alltid på sig själv i första hand, känns det som - tänker inte alls på att jag som varit uppe sedan halv 8 behöver sällsis
Tur att jag har FL
kickan...haha, näe jag vet - men det känns som Mel sa - det går så snabbt för alla andra
Jag vet en del som gjort Tittut härinne...titta in til FISK78, tror hon har bilder å så i sitt galleri - man får ju ta med sig vänner och familj också tror jag, har för mig att hon sa att det var underbart
Jag funderar på å gå å köpa ost att ha på mina nybakade rågbullar...
Trodde man skulle kunna sova liiite längre idag, men nej nej Var på G till Ikea men det verkar vara inställt
vi skulle behöva nya sängar, då varken jag eller M kan sova om nätterna...*suck* Blir nog Siba och skrivarjakt, och kanske en sväng till Babyland...
Beck-filmen var sådär, börjar bli lite krystat nu när det bara är en film kvar...men det var trevligt. Blev bjudna på mat hos svärmor sedan, smördegsinbakt kassler med vitlöksost och champinjoner...hihi, väldigt nyttigt
Ja, nu verkar det som om att vi ska dit ändå Kuddar?
Vi har ju en sån stooor och jättetjock bäddmadrass på resårmadrasserna, och den är helt nerluggen (heter det så? )...vår säng är också 180 cm och vi skulle kunna gå ner i storlek en aning...