• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

puck
    tja, det är bra att ha hemma när andan faller på. och jag blir lycklig av att tänka på alla fina saker jag ska sy. känner inte att det är jobbigt. än är jag inte ett dugg less på att sy, det blir bara roligare och roligare snarare för att jag lär mig mer och mer.

men det är fint och jag satt och tittade länge på det när jag fått det

• letw83

jag höll på ge andreas kompis en hjärtinfarkt nyss
    han frågade var jag sydde för nåt. först låtsades jag inte höra och så frågade han igen. då svarade jag barnkläder. varför då sa han då. vad tror du sa jag sen kom andreas och räddade honom från en för tidig död och sa att jag sålde kul att retas lite

• letw83

puck
    precis. och så blir det inte platt fall när dom inser sen att vi ska ha barn andreas blir nog första i kompisgänget som skaffar skulle jag tro.

• letw83

mel
    haha, harmonisk. det tror jag aldrig nån har sagt om mig förut tja, det känns SÅ rätt så vad ska man göra?

• letw83

mel
    tja det var ju inte så konstigt iaf. med tanke på hur trasigt förhållandet och jag var då.
    nu mår jag ju toppen och förhållandet är ju 100 ggr bättre.

• letw83

mel
    jo det är väl så när man är nykär. men det är så mycket saker som är annorlunda i det här förhållandet (till det bättre sättet) och sen lär man ju inte göra om samma misstag förhoppningsvis.

A sa nåt häromdan när jag frågade han om varför man inte är nykär för alltid. vi låg och filosoferade i sängen. iaf sa han som så att forskare har kommit fram till att ett förhållande behöver nånting nytt hela tiden för att hålla ihop och växa. därför övergår nykärlek till nåt djupare, därför förlovar man sig, gifter sig och skaffar barn. tänkte på det sen. C var skeptisk till barn, ville inte förlova sig och inte gifta sig....i princip stod vi och stampade på samma plats hela tiden.....

det är SÅ härligt och få drömma om bröllop och hela kitet

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)