Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Taco...ja, så säger jag också, men M är lite rädd av sig... Är det någon viss tid i förskott som man ska säga till? Det blir ju lite problematiskt eftersom det hänger på OM jag får jobb...
Taco...ja, så säger jag också, men M är lite rädd av sig... Är det någon viss tid i förskott som man ska säga till? Det blir ju lite problematiskt eftersom det hänger på OM jag får jobb...
Taco...jag menar bara att jag kan inte direkt söka jobb förrän efter sommaren (lärarjobb alltså, kan ju söka annat också iofs) så det kan ju vara lite tight å få veta om jag fått jobb innan dess, men han borde ju kunna säga till redan nu, eller efter stora UL, att han eventuellt vill vara pappaledig då...
Taco...jag tror attd et största problemet ligger hos Magnus eftersom han är den som inte vill "böka"...men han började fatta när jag förklarade hur mycket emr pengar vi skulle få om jag jobbar och han är hemma...det handlar ju om flera tusen!!!
Taco...ja, jag bytte till det greppet och han verkade fatta lite bättre då Hihi! Ja, karlar alltså...
Gooodmorgon! Deppig student här... Blir alltid så när jag läser till tenta Tar till min försvarsmekanism i sammanhanget; "Det är alltid bra att gå dit å kolla påtentan och chansa! Jag kan ju göra om tentan om en månad!" Haha
Hur mår ni?
pucken...ojdå...stackars dig
Ja, den 15:e, på måndag *suck* Sååå tråkig bok och "Inför tenta"-träffen igår visade bara för mig vad jag INTE kan
Det är ju en tenta i psykologi, ett ämne där man oftast kan svamla på...men nu är det perception med väldigt mycket bilogisk psykologi och det är ju svårt att ljuga ihop något om hur hörsel och syn fungerar liksom
hihi, vilken fin, pucken... Katten är ju större än Agge ju
Ja, nya sanningar ja Kanske måste komma underfull med att jag inte kan klara alla tentor utan att läsa??? *suck*
pucken...jag har två-tre kapitel som jag inte ens läst så det ska jag göra nu, sen ska jag läsa igenom ett par tråkiga artiklar och sen bara repetera mina anteckningar... Brukar funka! Jag sover alltid skitdåligt natten innan och denna gång börjar tentan kl.9