Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Tror vi ska köra på en 160 och jag vill inte heller ha barnen i sängen, speciellt inte om jag å M sover om natten - men en eftermiddagslur då å då kanske

Nu ska vi mäta

Tvillingtjejjer **vecka 24**
  • MallaMojs

Nu har vi mätt och vi funderar på en 140-säng Haha... Vi får se när vi komemr dit vad och om det blir något

Pucken...aha, va mysigt med en hörna att myyysa i

• MallaMojs

Tjolahopp tjejjer Läget då?

• MallaMojs

xkin...aha, en nykomling? Trevligt

letw...jag är också hungrig, men ska iväg å fika snart så det är bara vänta...
    Jasså, allt gick bra på träffen?

• MallaMojs

xqin...kanske ny eller kanske trevlig?

• MallaMojs

Xqin...jag var övertygad om att du var båda delarna, eftersom du är HÄR...men du svarar så kryptiskt... Haha!

Taco...vem blir försörjd av sin man?

• MallaMojs

Taco...hmm, jag har inte läst ikapp så jag hänger inte med, har också gröööt i hjärnan efter en dålig natss sömn

xqin...braaa

• MallaMojs

Taco...jag vet inte om jag ser något fel i att bli försörjd... Alltså det låter ju hemskt när man säger det så, men M tjänar bättre än mig och vi har levt på hans lön enbart förra terminen när jag pluggade klart allt... Hade det varit tvärtom så hade jag försörjt honom?!!

• MallaMojs

Tjolahopp...hemma efter en helmysig fika i solen med mamma och syster, var en sväng å hanldade mat också...

• MallaMojs

Jag vet iaf att jag måååste äta något mer snart, käkade tacosrester för ett par timmar sedan...men jag vääägrar vakna sådär mitt i natten igen, vrålhungrig

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)