Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Tror vi ska köra på en 160 och jag vill inte heller ha barnen i sängen, speciellt inte om jag å M sover om natten - men en eftermiddagslur då å då kanske
Nu ska vi mäta
Tror vi ska köra på en 160 och jag vill inte heller ha barnen i sängen, speciellt inte om jag å M sover om natten - men en eftermiddagslur då å då kanske
Nu ska vi mäta
Nu har vi mätt och vi funderar på en 140-säng Haha... Vi får se när vi komemr dit vad och om det blir något
Pucken...aha, va mysigt med en hörna att myyysa i
Tjolahopp tjejjer Läget då?
xkin...aha, en nykomling? Trevligt
letw...jag är också hungrig, men ska iväg å fika snart så det är bara vänta...
Jasså, allt gick bra på träffen?
xqin...kanske ny eller kanske trevlig?
Xqin...jag var övertygad om att du var båda delarna, eftersom du är HÄR...men du svarar så kryptiskt... Haha!
Taco...vem blir försörjd av sin man?
Taco...hmm, jag har inte läst ikapp så jag hänger inte med, har också gröööt i hjärnan efter en dålig natss sömn
xqin...braaa
Taco...jag vet inte om jag ser något fel i att bli försörjd... Alltså det låter ju hemskt när man säger det så, men M tjänar bättre än mig och vi har levt på hans lön enbart förra terminen när jag pluggade klart allt... Hade det varit tvärtom så hade jag försörjt honom?!!
Tjolahopp...hemma efter en helmysig fika i solen med mamma och syster, var en sväng å hanldade mat också...
Jag vet iaf att jag måååste äta något mer snart, käkade tacosrester för ett par timmar sedan...men jag vääägrar vakna sådär mitt i natten igen, vrålhungrig