Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
jag har inte fått några siffror?
varifrån?
jag har inte fått några siffror?
varifrån?
me like trolleri
nää. först måste man ha serialnumber står det, försökte trycka på activation by phone (har nåt svagt minne av det
men man måste först trycka in ett valid serialnumber,
haha svengelska
hm.
Vart sjutton ska jag leta då?
så här står det i informationen om registrering:
If you are transferring an activated copy to a different or new computer, you can transfer the activation to the new computer. Go to the Help Menu of the application and click on ?Transfer Activation?. You will need an internet connection to complete the activation transfer process. Upon completion of the activation transfer, your existing product installation will be rendered un-usable, and you will be able to install and activate the copy on the new computer.
men min "transfer registration" är ljusgrå och ej klickbar, inte heller min "registration" funkar.
Bara "activate"
Nää om jag klickar på "activate" står det att jag ska fylla i mitt serialnumber.
Sen finns det "learn more about activation" "license agreement" "activation options" "activate online" "purchase" och "continue trial"
men det går inte att klicka på något förrän man har fyllt i sitt serial number.
det går inte att göra activation by phone förrän man har fyllt i sitt serial number, det behövs först, sen får man ett activation number väl? och sist ska man fylla i activation by phone?
För jag har 3 långa nr på min lapp, men serialnumber funkar inte.
cs2 engelska
öh haha. vänta 9.0
äh jag fattar inget längre.