Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Mel...ja, å jag vägrar äta klockan 2 på natten, så det kanske blir ett par varma mackor här snart...haha, inte så nyttigt kanske men men...
Mel...ja, å jag vägrar äta klockan 2 på natten, så det kanske blir ett par varma mackor här snart...haha, inte så nyttigt kanske men men...
Mel...jag har ju nyss slutat med kvällsätandet, men då säger de i magen ifrån direkt (eller vem det nu är som säger ifrån hihi). Ska försöka hålla det någorlunda nyttigt, men ikväll blir det nog toast, för vi har lite skinka som måste ätas upp
Taco...ja, precis så jag tänkte Den skulle säkert hålla lääänge till, men nu är det på mackor i ugnen
Gott!!
taco...nu såg jag bilden med Johanna i kanindräkten...sååå j*vla stö, jag både lillfisen och kläderna
*rättar stavningen*
"sååå j*vla SÖT, ja både lillfisen och kläderna "
Taco...ja, den såg ju lagom ut nu ju Trist! Men det har ju varit nästan sommarvärme idag ju
Ja, med samma tur, så kommer väl tjejjerna vara så små i sommar så de kan ha dressen till vintern
Bjud mig på fika, NUUU
fru I...så snart jag blivit sjukskriven så kommer jag I maj?
Haha...
Jag tar samma sort som Mel
Med mig är det sådär... Är så sjukt trött och har ständigt ont i fötterna...men jag har bestämt mig för att kämpa på april ut iaf, om inget oförutsett inträffar - mest för att vi verkligen verkligen behöver pengarna... Trist, men så är det!! Å man blir nog inte sjukskriven för lite trötthet och ömma fötter...
Ja, har ju påsklov nästa vecka och sen är det bara tre veckor kvar i april...sen får jag väl 80% av lönen från arbetsgivaren i två veckor, sen blir det fattigt...?? Eller?