Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Taco...haha, jag har ingen aning...tar man inte ut fp när bebisarna väl kommit? Å jag har ju minimi-nivå på både sjukskrivning och fp så det blir väl ingen skillnad? Äh, jag har noll koll - ska på sån infoträff i april någon gång, så jag hoppas det ska klarna en del då...

Tvillingtjejjer **vecka 24**
  • MallaMojs

Måste fråga en sak...har frågat i tre trådar nu men ingen svarar Hur "bäddar" man vagnen nu i sommar? Har man madrass, lakan, kudde å filt, eller finns det någon sorts påse eller så?

• MallaMojs

Taco...men jag tror jag blir sjukskriven om jag bara skärper till mig hos läkaren (tar med Magnus dit och så ) så då kan man ju spara fp-dagarna...

• MallaMojs

Men, madrass - är det något som man köper till eller?

• MallaMojs

Ok, vi får väl se om det ingår madrass, eller om det verkar stenhårt att ligga däri...

• MallaMojs

Tänkte de försöker mjölka en på pengar så gott de bara kan...haha

• MallaMojs

Mel...Första maj skulle väl vara skoj?

• MallaMojs

Själv håller jag på att ställa in mig på juni, för det är ju inte helt ovanligt att de kommer tidigare om det är två

• MallaMojs

Taco...kommer inte ihåg hur det är...vet att man är stor som en enlingsgravid i vecka 30, sen så har jag läst att varje vecka efter 35 är en bonus...

Nu ska jag försöka titta på treans program om tjockisar på tjocken

• MallaMojs

Jag är f*n inte bra på att vara gravid... Nu börjar jag nojja igen för att de är så j*vla still därinne... *suck* Men inte tillräckligt still för en åtgärd

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)