Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Mel...ja, mina tjejjer rör sig mest på kvällen och natten, såklart...men iblend inte ens då... *suck*

pucken...jaaa *lycklig* Fluffins hemma hos er vill jag jättegärna, och det behövs inte någon städning - jag är inte så känslig av mig

Nu sovdax, puss

Tvillingtjejjer **vecka 24**
  • MallaMojs

pucken...ja, jag håller på å boka in fika-dejter varje dag nästa vecka, måndag till bm sen är tisdag och onsdag bokade Du får bestämma fritt sen

Urk, en jobbdag framför mig...bläää...men men, bara TRE dagar kvar till påsklov!!

• MallaMojs

Taco...*asg*

Jag måste ringa å boka om min UL-tid 18/4 Har fått två utvecklingssamtal med elever då *suck*

• MallaMojs

Jag hade bara ett samtal inbokat igår och var på väg att ringa föräldrarna och boka om, men två pallar jag inte att boka om - jag är absolut ingen telefonmänniska, så ett samtal räcker

• MallaMojs

pucken...de kan säkert lösa det med csn och så på något sätt - utan att du behöver betala tillbaka. *kramar om*

taco...nu måste jag ju iofs ringa till sjukhuset och boka om UL-tiden, men det är bättre än att ringa till två elevers föräldrar Lycka till på jobbet!

• MallaMojs

pucken...men på något sätt måste du ju kunna "hoppa in" där edu slutade nästa termin?

• MallaMojs

pucken...men då måste du ju läsa om hela kursen?

• MallaMojs

Nu har vi också ätit Bakpotatis och thaikyckling och jag åt till å med kycklingen (brukar alltid smaka skumt när jag lagar )!!

Har lite nya shoppingfynd i mitt galleri och en ny magbild -  ingen skillnad men ändå

• MallaMojs

pucken...jag hade en 20%-kupong redan, men det kan vara bra att veta till nästa shoppryck Fick han jobbet alltså?? Tjohooo

Sa jag att pappa träffat på en bekant som fick tvillingar förra året - hon lämnade sina nummer till mig å sa att hon hade massa små tjejkläder om jag var intresserad. Nu ska jag bara våga ringa

• MallaMojs

pucken...jag har ju hennes mobilnummer och ska nog skicka ett mess innan jag ringe riaf, så det inte blir sådär, "Hej, det är Malin!" och hon inte vet vem jag är "Malin vemdå?? " Urk, vad pinsamt...

Tycker det är heeelt sjukt att bli kallad på intervju fler än en gång...men det verkar ju mer lovande än inte ändå

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)