Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
pucken...hmm, hennes föräldrar bor nog i närheten av er iaf Hon heter Anna och är rödhårig
pucken...hmm, hennes föräldrar bor nog i närheten av er iaf Hon heter Anna och är rödhårig
Är ganska så säker på att hon bor i Ribby...
pucken...aha, schysst
Jag vet inte riktigt när jag ska höra av mig till henne, kanske ska vänta till efter nästa UL...
pucken...ja, det MÅÅÅSTE vi
Magnus har bitit av en tand men ställde in sin senaste tandläkartid - han säger hela tiden att han vill gå, men inte f*n bokar han tid
Haha, jag var ju hos tandis för ett halvår sedan, hade inte varit på massa år. Hade ett litet hål och hon sa att jag blir kallad efter ett å ett halvt år... M hade ju som sagt en återbesökstid som han ställde in, och nu går han å gnäller... Som om att jag skulle boka en tid åt honom eller
pucken...nja, snarare så harhan världens sämsta minne och även om jag skriver påminnelselappar och messar honom nummer så glömmer han...eller så pallar han inte ringa Koko, japp!!
Jag gnäller också och även om inte just det har med barnslighet att göra, så är jag nog rätt så barnslig på andra sätt...tror jag
pucken...ja, det var det jag försökte säga att jag är också, men jag vet inte om de två har så mycket med varandra att göra Haha.
Magnus var just till godisaffären, men jag sa: Nej tack, jag ska inget ha. Ska ta en macka snart, liiite nyttigare än godis...sen blir det nog lite ananas till TV i sängen. M ska se fotbollen, vad ska jag glo på då??
pucken...jag köpte den på Vivo i centrum i helgen, men nu är den mjuk å fin - den kostade 12,90 då tror jag...billigt för att vara den affären!!
Näe, nu blir det ostmacka (så jag slipper vakna inatt med kurrande mage)...och ananas