• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

Fredrik är helt underbar (fast det var ju ingen nyhet )
    Han pratar HELA tiden om det bruna tyget till buggan, nu sa han att han skulle sälja sitt playstation så att han kan köpa det
    Så himla rolig

• Melisabeth

Morrn flickor =)

Skall se om jag kanske skall baka det där brödet idag soim Malla hade recept på.. får se vad som behövdes och vad vi har =)
    (och om A diskar först så jag får plats)

Ella hade cirkus i magen i morse... låg på ena sidan så magen var helt sne, och putade så jag trodde magen skulle spricka.. såg rätt sjukt ut... men nhon blev nog trött efter allt bus för nu sover hon mest hela tiden - och är bara igång ibland för att nypa mig i sidan.

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

va? sälja sitt ps för att köpa nytt tyg till vagnen? sånt existerar inte i vår värld

• pucken

fru
    jo, jag har försökt förklara det för micke. men han tycker att vi ska ta sofforna, sälja dem och behålla pengarna. men seriöst, sofforna har klösmärken, vi lär få max tusen spänn. jag tror inte jag vill riskera min hälsa för det. herregud, han kan boka rum på sjukan till mig direkt

• pucken

oj, nu ringde en om vagnen =) de ska komma hit och kolla.

• Melisabeth

Puck - men varför kan inte svärmor göra sådant själv undrar jag? Alltså, hon har väl lika "god plats" som ni att ha hennes sofor ståendes... och atts ätta ut en anons på blocket om hon vill det, är ju inte så jävla svårt

• pucken

nä, svärmor har mer plats. och hon orkar inte sälja den själv. min svärmor i ett nötskal

• Melisabeth

Varför skriver jag som en kråka??  Får skärpa mig.

Hmm jo men alltid lika roligt med folk som "dumpar" sitt skräp på en.... De försöker det lite här också nu när de skall flytta till mindre (svärisarna alltså) - Vi som redan får plocka undan våra egna saker för att vi har får mkt, vad ska vi då med deras galma trasiga bord och grejer till kan man fråga... är ju fullt i källaren också...

Tycks vara av vänlighet de gör så, men att de inte inser att man har "egna" saker =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)