Jag fyller år idag!!!! 1:a januari :-)
Så, som vanligt så är det inte många som grattar mig
Fyrverkerierna är dock speciella!! För när dessa smäller som bäst så fyller jag alltid år
21 idag då
Så, som vanligt så är det inte många som grattar mig
Fyrverkerierna är dock speciella!! För när dessa smäller som bäst så fyller jag alltid år
21 idag då
Grattis tjejen! 21 nu? /Hälsningar en Tant
grattis och skååål
Grattis på födelsedagen!!!!
Som vanligt så sover ALLA mina gäster! Jag har bjudit på allt möjligt, men ändå så sover dom Trisst... Men vill ni fira min födelsedag liiiite iaf??
Som vanligt så sover ALLA mina gäster! Jag har bjudit på allt möjligt, men ändå så sover dom Trisst... Men vill ni fira min födelsedag liiiite iaf??
Grattis!!
*Blåser fanfar i alla trumpeter och så*
(springer och smygröker min 1:a förbjudna cig)
Och skålar lite (mycket)med!
Gud, vad kul att fylla 21!
15: moppe & byxmyndig
18: myndig
20: bolaget
21: Alles!
.....
36:börja pensions-spara??? *gammal & bitter*
Haha! Så vad har ni roat er med idag?
Jag har varit hemma och bjudit mina gäster på massa, massa gott! Sen har vi varit i centrum och kollat på fyrverkerierna!
Alltid speciellt, fyller ju år när klockan slår tolv
Haha! Så vad har ni roat er med idag?
Jag har varit hemma och bjudit mina gäster på massa, massa gott! Sen har vi varit i centrum och kollat på fyrverkerierna!
Alltid speciellt, fyller ju år när klockan slår tolv
Just nu roar jag mej med att vänta på att min 16-åriga dotter ska RINGA och vilja bli hämtad. Varför ringer inte skitungen snart?
Innan har vi varit på fest med en massa föräldrar till barnens kompisar. God mat, raketer och sömniga barn. Råkade glömma en vagn på gatan, men hittade den efter en vild biljakt.
Ha en härlig födelsedag! *ska tvinga mig in på dotterns fest, så att hon får skämmas*
Grattis gumman!! Ha en underbar dag!
grattis på bemärkelsedagen!!!