• Anonym

När uppdateras ratsit?

Idag försvinner sambons sista betalningsanmärkning, när uppdateras det på Ratsit?
    Sista anmärkningen var 040102, så den ska vara borta från idag, om det inte har tillkommit några nya regler, skulden är reglerad för länge sen.

• Svar på tråden När uppdateras ratsit?
  • Anonym

isf ska den väll försvinna imorgon.. då e d den 2/1..

• Anonym

ja annars får jag maila dom, blir irriterad om dom ska ha den uppgiften kvar..

• Anonym

ratsit har väl ingen egen databas utan speglar bara de offentliga registren. Dessa uppdateras väl löpande för att innehålla så aktuell information som möjligt.

• Anonym

japps anonym, det visar sig.

• piixelslyna

De uppgifter som ligger på ratsit är troligtvis från 2004. Hur det var 2005 borde snart uppdateras då allt med skatten är klart osv.

• Anonym

rauseus: betalningsanmärkningar måste däremot uppdateras oftare.. Ingen vits om det tar två år för en anmärkning att dyka upp.

• Anonym

Håller med dig anonym, det är det som är så jäkla störande med ratsit, för va fasiken gör man om anmärkningen inte försvinner på ratsit?????
    Det är ju fel info isåfall om min sambo, för nu har han ju ingen..

• Långbenopluto

Men TS, jag förstår din frustration.

MEN om ni tex ska ta banklån så tar bankerna inte uppgiterna ifrån Ratsit Så de får din sambos rätta uppgifter!

• Anonym

Tines. Jo men det är irriterande att folk går in där och kollar och uppgifterna är fel
    Tycker att det ska uppdateras varje dag med allt där..

Svar på tråden När uppdateras ratsit?