Flera förstföderskor ålder 30+?
Hej!
Jag är bara lite nyfiken på om det finns fler förstföderskor där ute som är över 30 år?
Fyllde själv 30 i Augusti.. man känner sig lite äldre än medelåldern när man läser de flesta presentationer.
Hej!
Jag är bara lite nyfiken på om det finns fler förstföderskor där ute som är över 30 år?
Fyllde själv 30 i Augusti.. man känner sig lite äldre än medelåldern när man läser de flesta presentationer.
Caramell74: Önskar jag kunde vara en av de som lovordade graviditetens under och peppade dig men nu är jag glad att det snart är över! Du får det lättare med kläder än vad jag ahr i varje fall som kommer att vara höggravid under sommaren... Har du varit på inskrivning ännu?
Är 36, väntar första barnet i början av juni. Håller med om att man känner sig "lite gammal" när man snurrar runt bland presentationerna.
Plussade 23/12 så stickan har knappt torkat än
Tänkte ringa BM imorgon och höra mig för om tid.
Jag är 35 och är förhoppningsvis gravid med vårt första barn. Har BIM idag men har inte testat än, tänkte vänta lite för säkerhets skull.
Hej alla! Vad rolig tråd! Jag är född -72, 35 år i år och ska förhoppningsvis få mitt första barn BF 5e April Sambon är 41 år. Vi har hållt ihop i 15 år.
Jag känner mig mycket mogen för detta barn, för 12-15 år sen var jag absolut inte redo, hade mycket annat att pyssla med då som drog mer. De senaste 7 åren har vi kämpat med att få bebbe med MF o missar som följd. Nu är det äntligen våran tur!!
Och nästan alla vänner har tonåringar...Har själv väldigt unga föräldrar men jag försöker inte tänka på det. Vi är inte gamla
Välkommen till vår 30+-tråd!
www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13464405.html
Ännu en! Hinner förmodligen bli 32 år innan bf. Jag fyller den 4 juni och bf är just nu 20 juni ( men det har ändrats tre gånger redan och vi ska på ytterligare UL i jan... så kan ändras igen men precis innan midsommar bördet bli)
35, snart 36 år. Väntar första barnet i slutet av maj.
Fyller 33 år i oktober och väntar första barnet i början av april. De flesta av vännerna har redan barn som är något år, men det är även några som inte har börjat bebisverkstan än...
WOW, nu känner jag mig deffinitivt inte ensam!
Fast jag måste hålla med många om att detta är faktikt perfekt i tiden, jag var inte alls mogen för bara 3 år sedan, eller 2 till och med, men nu, nu känns de skönt att vi börjar på ett helt nytt och spännande kapitel i våra liv, något som deffinitivt kommer förändra våra liv. Nog för att jag trivdes fint med mitt dåvarande liv också, men kompisar runt omkring en blev ju föräldrar, vissa så tidigt som direkt efter gymnasiet.
Själv har man hunnit resa lite, varit AUpair, pluggat 4 år på tekniska folkhögskolan..
Säger som Lena Philipsson: Jag ångrar ingenting .