Inlägg från: Fru Söderlund |Visa alla inlägg
  • Fru Söderlund

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Fighter: Barnens hus finns det på Berga, fast själva "affären" kallas babyproffsen. Kanske inte är den du söker.

Louise: Är det dina sötnosar på HD.se? Jätte fina tjejer isf!

PcoBella: Vilken söt bildSkrattande. Skäms lite, kom aldrig fram o presenterade mig i måndags. Får bli nästa gång!

agda o Juni: Dom läkerolen är super goda!!!

Prinsen har fortfarande hög feber, han har varit jätte ledsen idag, Diesel är ju inte van vid det... så han gick efter oss o tvättade hans fötter o händer, skulle väl tröstaFlört, gulligt!

Ikväll är det What about Brian, kul!!!!!!!!!!!

Blir ju inte så lite sugen på att gå ner på stan o kolla in affären på Bruksgatan..

• Fru Söderlund

MaHj: MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juni: MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle också kunna tänka mig en bit, aj löv marcipan!

Fighter: Trist!!

Lyckliga: Dom är ju så söta när dom gapar efter merSkrattande.

agda06: Hoppas ni kan sova gott utan Patrik, vet hur det är att sova själv..inte alls lika mysigt. Fast ensam är du ju iaf inte, du har ju goá MoaGlad.

Sov gott tjejer!

• Fru Söderlund

Juni: Vad kul att hon vänt sig, ja visst börjar de bli stora våra "små". Känner igen det där med vad mini pillerna gör...Men det blir bättre, har det blivit för mig iafSkrattande. Fast jag svor i början..

I morse hade han bara 37,5 , hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas det håller i sig.

• Fru Söderlund

Hej! Får prinsen inte feber igen så kommer vi nog också, är så trött på att vara hemma!

Jag tänker också på vad jag ska unna mig på lördag, vi är bortbjudna på ostbricka, men det känns som att en hel dags ranson går åt om man ska bli mätt..

Junip och Carenya: Ha så mysigt på sången!

MaHj: Hoppas allt går bra på dopet, och alla förberedelser såklart!

agda06: Vad skönt att ni sov gott iaf, det är så mysigt att ha dom hos sig i sängen på morgonenSkrattande.

Provade sätta W själv i vår säng idag, han satt en stund, sen föll han framåt som en fura, hi hi vad det såg roligt ut. W tyckte inte det var lika kul, är en riktig sure Sture när han inte är riktigt pigg.

• Fru Söderlund

Nu på em provade jag att sätta W själv, helt utan stöd i soffan. Det fixade han galant, såååå stoltGladSkrattande. Han lutade sig framåt o hade händerna på soffan, och så sträckte han sig upp o satt utan att luta tyngden på sina händer. Undrar hur länge han har kunnat detta, har inte provat utan stöd innan.

Skönt att det händer ngt positivt på en annars rätt så tråkig dag, nu ska jag förska hitta ngt gott att laga m kyckling filé. Gärna ngt med nudlar, tips ngn????????????????????????

• Fru Söderlund

Vi kommer inte heller på ÖF i morgon. Williot har varit jätte ledsen och arg den större delen utav dagen/kvällen. Dock feber fri, men är han inte "gladare" i morgon så får vi ringa BVC el husläkaren. Han brukar inte vara så svår tröstad annars... Ni som har barn sen innan, kan dom bli så otroligt ledsna o kinkiga av tandsprickning? Han vill inte ens ta bröstet imellanåt. Blir lite orolig, ja ja får avvakta o annars ringa i morgon.

Sov gott, kram

• Fru Söderlund

I´m back!!!!!!!!! Äntligen har vi fått vårat modem, man känner sig lite låst utan hem tfn och data..

Jag och Williot är förkylda, så vi kommer inte i morgon, men ni får uppdatera oss sedan om vad ni bestämt..

Är såååååååååååååååååååååååååå trött på alla baciller som drabbar min lille prins. Men som tur är så är han iaf inte dunder förkyld den här gången. Det är snarare mamma som är sliten, han sover ju inte så långa stunder när han är förkyld.. Jag känner mig som något katten släpat in..

Krya på er alla sjuka, så hoppas jag att vi ses snart igen.

Måste bara berätta, jag hade gått ner 2,4 kg i lördags efter 11 dagar med VV, tog tom med en sallad när vi var bortbjudna på smörgåstårta, lite skadad, men min väninna förstod. Åt lite annat gott istället för mina points.

KRammmmmmmmmmm

• Fru Söderlund

Hej tjejer!

Hoppas att ni får en mysig fika, vi längtar tills vi kan vara med igen!! Saknar erat sällskapGråter..

Idag ska vi på 6 månaders kontroll, spännande. Då kan ju läkaren passa på att lyssna på W också. Var hos läkaren i fredags o tog hals prov mm, dom skulle kolla öronen också. Men det var så mkt vax i dom så han kunde inte se ngt. Kände mig som världens sämsta mamma, sa att jag inte vile pilla i dom, o då sa han att det skulle jag inte heller. Så då kändes det bättre. Fick kåvepenin utskrivet, han visste inte om det var öron infl på g, hoppas inte.Sen gick det ngn dag till så var han dålig. Fast inte pga öronen, änn iaf.

metallgem: Hoppas lilla A är bättre snart, inget kul när dom är dåliga! W hade också två dagar när han trilskades vid bröstet, blev jätte ledsen när jag skulle lägga till honom. Men det är bra nu igen, nu äter han som vanligt.

Ha en bra dag, kramar från oss

• Fru Söderlund

metallgem:Vi kommer gärna, beroende på om vi är friska o vilken tid det blir. Ska nog till min pappa i Landskrona på em, men får reda på det ikväll.

• Fru Söderlund

Var hos min pappa nu ikväll istället, och blev bjudna på mat. Så är W bara bra så kommer vi hemskt gärna. O den där kakan lät inte alls dum, får nog spara några points, mums!!!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!