Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Om man använder vanish så kanske "saken" försvinner helt?? Helt tomt där bak liksom... *poof, gone*
Om man använder vanish så kanske "saken" försvinner helt?? Helt tomt där bak liksom... *poof, gone*
uppsala: ASG! Vet du det har jag varit med om, när jag och D dejtade. Jag vaknade mitt i natten av att.... ja du vet *S* hahahahha!
BTW, även jag har saknat dig i veckan!
Min lilla dam i sin rosa POP jacka! TUR jag inte tog 80:n!!!!
lothan: GRATTIS till minus visst är det motivationshöjande?!!!
åhh den rutiga är så fiiiiin, vill ha till nolle men som sagt 600!!!
Jag hoppar ÖF imorgon, är hur krasslig som helst och ska bara strosa omkring i min rosa velourdress :D
MaHj: OUCH!!!! Mich har också klagat över ont i örat men det var nog bara förkylning för det var några dagar sen.. Krya på dig och hoppas vi är friska till måndag!
lyckliga s: Skönt ni börjat piggna till! Vi har saknat er.
Lyckliga s: helt galet!! man blir inte klok på systemet!!!
Gud vad kul med London - hör och häpna jag har aldrig varit där!!! Men vill gäääärna dit!!
Nu har jag städat hela huset så här är så rent, lillan sover och Michelle (okså sjukling) och Noel tittar på TV och jag surplar på mitt kaffe och pysslar med ett webbjobb (som jag vill ha klart så jag kan köpa ny mobil för stålarna!!! ;))
Ibland njuter man och blir lycklig av de små tingen... som lugn och ro!
Stackars lilla uppsala, du har råkat ut för det mesta på sistone... Hoppas det bara var något tillfälligt! Som korven!
10.30 borde funka galant för oss eftersom nya VV tiden är 9.30! Vad säger ni MahJ, carenya och Uppsala?
Åhhhhhh ja just det!! Ellen jobbar ju på bibblan!!! Åh ska bli kul att träffa henne!!
Fighter: Det kostar att bli fullfjädrad medlem. Du får baka massor av bullar till oss, minst två påsar var och ta med som muta;)
Nä klart duu får komma! :)