Inlägg från: Junipingla |Visa alla inlägg
  • Junipingla

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Grattis PCOBella!!!
    Och grattis Lothans kompis till liten dotter :))

Nu har jag fått en tid för Junis öra. 11:20
    De vill gärna kolla varför det kladdar. kan ha varit en öroninflammation och då vill de behandla.
    Hon har ju inte haft ont men man vet aldrig med sådana små! Det kladdar ju av en anledning!!! Jag vaknar alltså av att det luktar på natten när hon ligger brevid!

Jag glömmer aldrig när Mich var 6 månader och hon fick feber.. Jag hade täta kintakter med barnakuten och de sa hela tiden att det skulle bli en barnsjukdom men dagarna gick och hon hade konstant hög feber. Till slut var hon så febersjuk att jag trodde hon glidit ifrån mig när jag inte kunde väcka henne!!

När vi åkte upp visade det sig att hon hade haft en urinvägsinfektion som blivit njurbäckensinflammation så det är ju inte alla gånger så små barn har ont, jag hade inte alls fått några indikationer på att Mich hade ont i kisseriet..

Nåja, vi får hoppas att det bara är förkylt och kladdar därför!

• Junipingla

Tillbaka! Först och främst såg jag fel på klockan och var där en timme för TIDIGT!!
    Jodå.. det var en hörselgångsinflammation som antagligen beror på kombination förkylning/babysim :((( Och vi som skulle dit andra gången idag.
    Honhar fått droppar utskrivna.

• Junipingla

uppsala: Ska jag göra!!! ang frågan om efterätt, fruktsallad med vaniljvisp är ju supergott!!! såå lätt/lättlagat och GOTT!!!
    annars lättglass med päron och aftereight är ju smarrigt;)

• Junipingla

Mahj: Åh herrejisses!!!!!!!!!!!

Agda: Nääämen så trist, hoppas det är ngt hon växer ifrån.

Lothan (eller ngn annan) Ska man ringa nåt nummer och tala om att man inte kommer på simmet??? I fortsättningen ska jag ha fetvadd i öronen på henne, det är ju säkert.

• Junipingla

lyckliga s: åhhhh men då kan ju du hälsa att juni är sjuk?!!!

uppsala: gud vad bra att du ringde VV igår!!! De är såååå kassa! (ja inte programmet men den nuvarande kundhanteringen)

• Junipingla

Apropå vikt, jag vägde Junitösen nu här hemma och då väger hon 7300 får se om det stämmer någorlunda på mån då det är BVC!

Lyckliga s: Vad bra!! ha det så trevligt/mysigt ikväll! :)

• Junipingla

Kommer sakna er tjejer det är då säkert!! Krya på er och era sjuklingar!

• Junipingla

Agda: hahahha! ja lär Patrik få det hett om öronen i natt om din mage reagerar som min;)))

Lothan: Stackars W! Hoppas hans feber går ner snart!!
    Ang grönsakssoppa så slängde jag bara ner morötter (skivade) blomkål, färsk broccoli och purjo!! Och buljong då.
    jag gillar när det är hela bitar. Om man vill kosta på sig pts så kan man slänga ner potatis! GOTT!! Även brysselkål är smarrigt att ha i!

• Junipingla

Åhhhhhhhhhhhh vad kuuuul! Undras om de har några öppningserbjudanden??? Jag som ska fixa naglarna kl 16, kasnke hinner dit efter en stund.

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!