Inlägg från: lyckliga snäckan |Visa alla inlägg
  • lyckliga snäckan

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Idag har jag tagit ut lilla loppan i sittvagn(ja, det är ju samma vagn som innan eftersom det är en kombi,..men hon hatar ju att ligga ner när hon inte sover)..Sydde en åkpåse i hundranittio igår av diverse tyger som låg här o skräpade..och den visade sig funka alldeles utmärkt. Hoppas att det inte var en engångsföreteelse ; )

Buhu...säsongsavslutning av Grey´s idag...har blivit fast ; )
    Syns imorgon gänget!

Junipingla; Aha. ; )

• lyckliga snäckan

Åhh, idag är loppan stor tjej, åka i sittvagn och så satte vi in spjälsängen..Hon har sovit i vaggan fram tills nu..
    Tack för idag tjejer..

Suck..har fastnat på tradera-där finns så mycket som ajg "tror" mig behöva...och billigt..och så budar jag rätt som det är på ngt som jag återigen inte behövde..suck..
    ;)

• lyckliga snäckan

Ahhh, vi har inte fått papper från babysim, o jag som anmälde oss i november..hoppas på sjabbel från posten å att det kommer imorgon. Vi vill ju så gärna gå å bada.

Ja, vilket väder..helt underbart. En fröjd att vara ute med vagnen...och peppar peppar ännu funkar det bra med sittvagnen ;)

Kanske ses vi på öf imorgon..

• lyckliga snäckan

Tuzza: jag satte henne i vagnen i tisdags..o det funkar som sagt bra. Hon sover bättre än någonsin och när hon sovit klart kan jag ändå fortsätta gå med henne i sittläge-

Metallgem: Ahhh, VILL också till stoff o stil..VILL VILL! ; )

• lyckliga snäckan

Åhh, jag vill också resa;) Svärföräldrarna drog till australien i måndags..De ska vara borta i en månads...avis är vad vi är; )

Ja, vi får väl se vad som händer..tog en triss idag,..mannen hittade ett kanonfint hus häromdagen så jag tänkte överraska honom..ha ha..inte en krona blev det..
    tur i kärlek-otur i spel

Ha det gott i helgen tjejer.

• lyckliga snäckan

Hejsan tjejer.

Huh, mjölkstockning har jag haft denna helgen..fast det gick över ganska fort med hjälp av värmedyna, massage och mycket matning av bebis.

Annars har det varit en bra helg. Men va det biter i kinderna när det blåser.

Tuzza: Hur går det, har Viggo fått prova sittvagn?

Igår satt M och somnade i vagnen..hon bara vägrade ligga ner..så hon somnade sittande..Hur gullig som helst.

• lyckliga snäckan

Jag måste bara få säga förlåt för att jag missuppfattade och inte hittade er/att ni fick vänta och leta.....Agda06, Uppsala och metallgem. Tänkte på det på vägen hem..det blev ju så dumt. Mammahjärna!!!Förlåt tjejer..

Tack alla för idag ; )

• lyckliga snäckan

Här ska inhandlas After eight..mums.

Jag har just sytt klart en heldräkt till loppan..har dock inga tryckknappar..får se om jag kan hitta det i stan så att jag kan prova den...(Inte jag då alltså men Majken..ha ha ha)

Är helt uppe i varv..borde verkligen lägga mig..
    ..fast det blir svårt, nu har M bestämt sig för att inte sova..där fick jag!! ;)

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!