Inlägg från: Junipingla |Visa alla inlägg
  • Junipingla

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Mina småttingar i HD idag bland babybilder. Åse & Daniel Fredrikson
    hd.se/familj/baby/

Hi hi lilleman ser rolig ut med sitt leende ;) Typiskt att fotografen skulle välja det enda kortet från kartan där han se rolig ut *S* men svårt att få alla fyra att se bra ut samtidigt :))

Ses snart!!

FYRA underverk! Nicholas & Michelle 4/11-97, Noel 11/3-04 och Juni 4/11-06
  • Junipingla

Synd ni inte kunde komma lothan och Jomamma!

Till er andra, TACK för idag! Superkul att träffas!!! Är ni pigga på att ha en stående fika i mån av uppslutning torsdagar 10:30??

Kramen!

• Junipingla

Ja jag kan må, on, to och 10:30 är en bra tid. Ska vi säga onsdagar 10:30?
    Yes lägger upp bilderna! Blir lite senare ikväll =)

• Junipingla

familjeliv.se/krypin/junipingla/galleri.php

Här är bilderna! Jag tror jag lagt till de flesta i tråden, ser du inte bilderna messa i GB:n så lägger jag till dig.

Blev inte sååå många bilder och missade ju flera stycken men det tar jag igen nästa gång *blink*

• Junipingla

Jajje! Annika summerade månadsmedlem bra!

Jag är en helfrälst Viktväktare! Halleluja!! *S* Har ju varit VV:are sedan 98.
    Men som sagt det passar inte alla! Jag gillar dels att ha koll och kontroll och det är en sport att äta goda, nyttiga maträtter!!
    Just nu är jag ju i början på att beta av mina 20 kilon jag lagt på mig det sista 1½ året så då är jag lite överfrälst som ni kanske märker på min viktsajt: viktig.org
    Men det är APKUL tycker jag.
    Även om ni inte räknar points finns där massa goda nyttiga recept.

Välkommen Fighter! Klart du får leka med oss!

Nu ska fröken Falkman-Fredrikson sussa! natt natt

• Junipingla

lyckliga snäckan: Vad är det som inte funkar när det gäller amningsprogrammet? jag går på det nu och det funkar jättebra, fast jag äter inta alla pointsen utan anpassar det efter hur mkt jag rör på mig m.m och jag mår bra, Juni mår bra och det går neråt.

• Junipingla

Annika: Vilken tid är det på måndagar?

Lyckliga snäckan: japp jag går på måndagar kl 10!
    Nä man måste lyssna på kroppen, jag äter lika många pts som jag gjorde när jag gick ner efter Noel och ligger på ett antal som passar min förbränning + att det inte påverkar mjölken.

• Junipingla

Ja tack alla! Trevligt trevligt!
    Nu har jag o Karin (Carenya) varit på babymassagen på BVC, var mysigt för de små och oss vuxna =) Tända ljus och musik och allmänt mys!

Jeanette: ja gud vad kallt det är!! Höll ju på att förfrysa!! Tänk den som fick ligga i varm vagn..

• Junipingla

Malin: haha =)) Min man sitter också med Juni fast än så l'nge är det tyst om honom ;)

Annika: Jaaaa håller med! Härligt gäng vi är.

Jomamma: Sööt hon är!

Karin! Coolt, ska kolla!

• Junipingla

Karin: Det står ". Det är dock viktigt att följa optikerns ordination för hur linserna ska användas eftersom bärschemat är individuellt beroende på dina egna förutsättningar."
    Har du varit hos optiker?? Jag har inte varit hos optiker på flera åååår!!! har beställt på nätet de sista åren.

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!