Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Jomamma - jättefin bild i HD!
Tack för idag!
Jomamma - jättefin bild i HD!
Tack för idag!
ha ha ha, jag har precis lagt Klara som var ledsen, hon är det väldigt sällan så jag vet inte vad som var fel. Troligtvis jättetrött, sovit så lite i em. Men, nu sover hon. Brukar också åka o handla ensam på kvällen, kan vara skönt ibland äv om det kan kännas lite knäppt
Håller med, tur att jag träffat er! Känns bättre nu i det annars ganska ensamma Helsingborg, har längtat till Uppsala mååånga gånger.
Funderar på att ta med Axel till "öppnis" på fredag på Maria Församlingshus i stan. Det är bra där. Mkt barn på fredagar eftersom många är dagislediga då. Men, det finns ett sep rum som mest är för de små så det brukar funka bra, jag har ju alltid haft m Klara dit. Fika för 5 kr el 10 el vad det nu är, har glömt (otroligt, jag som var iväg varje dag hela hösten). Det bästa m fredagar som jag brukar skoja med T om, är att det är en hel del fredagslediga pappor som går dit då . Iaf, om ngn vill hänga på så gör det gärna! Om man går dit med stort barn kan man ju alltid prata med det men har man bara en bebis kan det vara skönt att hönga på ngn, jag drar mig lite för att gå iväg m bara Klara äv om jag varit där så mkt, känner mig som ensamma mamman som letar kompisar
Japp, inne i stan, församlingshuset ligger på S Storgatan (hm, är det väl..) ganska långt mot söder o Bergaliden. Stort brunt hus, man går in fr gården. det är 9-12 har jag för mig, ska kolla igen. Kolla på www.svenskakyrkan.se/helsingborg o klicka sedan på Maria (maria församling) o barn o ungdom el likn. Tror fikan brukar vara fr 10 så man vill ju vara där då iaf! Bra för dina nya tider Annika Jag tar ev bilen ner eftersom Axel är med, vill komma snabbt hem efteråt o stoppa honom i säng, han har svårt att somna i vagnen. En annan dag kan vi ju gå ner - de har fler dagar där, tror..onsdag också.
Jag e inte bara mamma utan också apotekare o därför säger jag: Gå o kolla ögonen ibland tjejer, det kan det vara värt! Jag beställer också endagslinser fr lensway men använder mest på sommaren el när jag tränar (o då förstår ni kanske att jag inte behöver beställa så ofta...) men har kollat iaf vartannat år tror jag. Gör det, helst ni som använder mkt! Ni vet säkert men det är jätteviktigt. Jag kan själv dra mig för det, tycker det e halvkul när de vänder ut o in på ögonlocket...
OK! Det blir bara nickname här, funkar bra!
Jaha ska man ta o komma ut idag kanske..Ska bara...
Junipingla: vad kul!!
Jag bokade tid för undersökning o sedan sa jag att jag skulle beställa på nätet såvida de inte kunde matcha priserna.
Åh, Klara e så kass i magen, olycka likt Adela igår på Väla o sedan hände det ett par ggr till igår, idag har jag precis bytt 3:e blöjan! Så dålig kan hon väl inte bli för att jag åt kåldolmar i förrgår? Kan kanske vara förkylningsvirus el likn. Hon e ínte ledsen.
ja det gör vi, jag åker dit så tidigt som möjligt, hör av er om ni behöver hjälp att hitta.
Varit på Sagoslottet, hittade en helt underbar omlotttröja plus byxa i turkos velour för halva priset, märke Kik Kid. Sett en tjej på "öppnis" med tröjan i brunt men den fanns tyvärr bara i 56 o 62. Så söta. Sedan blev dte ett par tröjor på Lindex, köpte en turkos biltröja som Klara ska ha när hon e lite större o kan gå, tufft. Axel kommer att bli avundsjuk. Åt lunch på Åhléns o bytte blöja såklart ... börjat tro det e tänder på g!
Japp, sagoslottet på drottninggatan!
Den finns i vit, cerise, brun opch turkos men det är väldigt utplockat. De hade enfärgade bodies i samma märke till bebisar också. En för 89 eller 3 för 179! Ord pris 179 för en.
Ang smakportioner (agda06 bla), hade kvar denna länk sedan Axel:
home.swipnet.se/wester-zakrisson/barnmat/smak.htm
Nix, har inte funderat på vaccinationen, borde man?
Metallgem: Skjortklänningen på HM kanske? Snygg tycker jag. Annars byxor som du redan har o så köper du en snygg topp bara?
Tis på öf Maria Församling, ja kanske! Nog inte denna vecka dock då jag ska till bvc 11.30 m Klara. Ses på onsdag iaf o sedan kanske på öppnis på fredag! St Anna har äv tors fm. Alla fm är möjligt för mig o St Anna är ju nära så dit kanske jag går ngn torsdag fm.
Har lagt upp några nya bilder i mitt galleri.
Vilken tur att jag ej köpte fler tjejgrejer i present då jag var på Sagoslottet. Tänkte först det men nu fick båda mina kompisar var sin kille i helgen. Fanns mest tjejkläder på REA där. Ska ta en ny titt i morgon tror jag. Ska på vv-möte först o sedan shoppa lite.