Inlägg från: Fru Söderlund |Visa alla inlägg
  • Fru Söderlund

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

metallgem: Har också en underbar sambo, men visst är det kul att skoja om dom ibland. Speciellt när man märker att de andras män är likadana när det gäller det här med att : h*n är nog hungrig *ler*.

Ska gå in och beställa boken på en gång, ska bli kul med lite intrerssant läsning..

Ha det bra tjejer!

• Fru Söderlund

Vad hette nu sidan man beställde boken i från? Minne som en pinne..

• Fru Söderlund

Jag har inte heller varit inne på Sagoslottet, bara gått förbi o fönster shoppat när W låg i magen..

Får ta och gå in där när man är nere på stan nästa gång! Alltid kul att handla till prinsen, fast man får dra i bromsen ibland..

Har varit i Ängelholm idag o träffat W:s mormor, då fick han lite nytt..

Babysim i morgon, vi har missat 4 ggr, så jag hoppas att det är friska bebisar m så prinsen inte blir dålig igen. Sist var det ungar m grönt snor i näsan...blir så förbannad. Synd om dom o så smittar dom ju varandra. Ja, ja hoppas att prinsen gillar det fast det var längesen sist.

Kram

• Fru Söderlund

agda06: Känner igen den där känslan av förväntan inför första smakisen=) Williot tyckte det var så där spännande.. Men nu är morotspuré m bröstmjölk en favorit. Gröten är han inte så förtjust i än, men det kommer väl. Är så mysigt att ha dom med vid bordet.

Vilken tid är det på fredagarna? Vi har sim kl 10, annars om det är senare hade det varit kul att hänga på.

Hoppas ni får en mysig helg tjejer, så ses vi på onsdag, ska bli super trevligt.

Kram från oss

• Fru Söderlund

metallgem: Jag hade en klänning jag köpt för 300 kr, använder sällan klänning el kjol. Men den här storm trivs jag i, har den tom i 2 olika färgställningar=)

Vi har precis ätit lasagne vi gjorde på zuchini istället för pasta och så hade vi peccorino ost istället för bechamel sås, sååå gott! Nästa gång ska vi prova att utesluta köttfärs o ist ta i keso och bladspenat, kan nog också bli mumsigt.

Om vi inte ses på tisdag på ÖF så ses vi iaf på onsdag, ser jag och Williot fram emot!

• Fru Söderlund

metallgem: Kommer gärna om det blir ett home party, alltid kul med en extra träff och nya kläder till prinsen=)

Hoppas allt är bra med er tjejer! Vi mår toppen, har gjort Familiia idag med min mamma. Alltid kul att komma ut lite!

Ses på onsdag!

• Fru Söderlund

Junipingla: Vilken puss mun Juni har=) Kul att fynda lite!!

Fighter: Vi går på babysim på Filborna badet med Williot, kostar 800:- för 11 ggr och 400:- för årsavgiften. Tycker att det är super mysigt!

Ses i morn tjejer!!!!!!!!!! Nu ska vi äta go´mat, mums!

• Fru Söderlund

Hej tjejer!

Säger precis som agda06, super trevligt idag igen! Ser redan fram emot nästa onsdag=)

Kram från oss!

• Fru Söderlund

MaJh: Jag har också haft såna känningar, då har jag använt bröstvärmare o vetekudde. O ammat ofta o masserat in mot bröstvårtan. Då har det peppar peppar släppt och inte blivit ngn mjölkstockning..Hoppas att det släpper för dig.

• Fru Söderlund

Junipingla: Vilken söt "liten" tjej!!

Idag har vi varit o simmat jag o prinsen, vi gjorde katapulten.. När man släpper bebisen under vattnet, och så skulle jag fånga. Lite läskigt första gången (för mig) men det gick jätte bra. Williot älskar att gå och simma nu, så vi ska fortsätta nästa termin också=)

K är bortrest tom i morgon kväll, så ikväll ska jag o min väninna ha en tjej kväll, ja W ska ju förstås också vara med.

Må så gott, hoppas ni får en mysig kväll o helg!

Kram

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!