Inlägg från: metallgem |Visa alla inlägg
  • metallgem

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Men, dom har öppnis på tisdagar också, både för och eftermiddag, det kanske kan vara något?

Vad mysigt med smakisar! Längtar! Tror nog också att det är föräldrarna som är mer begeistrade, våra bebisar håller på att bli stora!

Idag har vi varit på stan och handlat papper till dopinbjudan, födelsedagspresent till Adelas kusin, och ny kostym till K. Så skönt väder det var!

Ha en trevlig lördag!
    Kram!

• metallgem

På tal om att gå ner några kilo.., jag ska ut och hitta snygga kläder till mig som jag kan ha till Adelas dop. Vad har man på sig?
    Jag vill ju vara snygg men inte lägga ner för mycket pengar på det, vill ju att kläderna ska vara för stora om några månader..

Var på kalas i em, vi hade köpte en Ninja Turtle kostym till min systerson och det var en succé. Han fyllde 4 och älskar att klä ut sig, for runt som ett skott och lekte hjälte!

Juni, förstår att det söker dig! Men du kan säkert vara lugn, lössen har hamnat hos exet!

• metallgem

Agda, man har ju hört att hjärnan grötar ihop sig när man är mammaledig..?

• metallgem

MaHj, vad mysigt det lät med 3-års kalas! Hoppas att "fölsegrisen" hade det bra!

• metallgem

Ok, följdfråga, såg att det var homepartyföretag, om jag ordnar ett, vill ni komma då? Vill HA den gröna klänningen med hjärtan!

• metallgem

Håller med, jättetrevligt idag med!
    Kram!

• metallgem

Agda, kommer du ihåg när du använde dom sist? Det är ju så trista pengar att ersätta dom!

Jag blev av med mitt VISA-kort i somras, efter evigt letande gick jag igenom dagarna runt då det försvann och kom på att sista gången jag använde det var på den lokala pizzerian. Ringde dit och mycket riktigt, där låg det i deras "upphittade prylar" låda! Det låg kvar på disken när jag betalt...!

• metallgem

Juni: Vi kommer in med tåget 09,30 så runt då.

Hur är det med Viggo nu Tuzza? Skönt att det var ok med honom!

Vi är på Väla på onsdag igen, bara att komma!

Var ute och gick en jätterunda idag, skönt! Gick in till Landskrona och hälsade på gamla släktingar, hon 91 år, han 94.
    Det kan man inte tro, Per är som ett levande uppslagsverk, otroligt rolig att prata med. Häftigt att sitta med Adela som är 2 månader och han som är 94, lite skillnad på ålder och erfarenhet..!

Kram på er

• metallgem

MaHj, jag har läst att man ska trycka och "dra" handen på det onda och mot bröstvårtan, amma mycket på det bröstet och gärna "dra" under tiden du ammar.

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!