Inlägg från: PcoBella |Visa alla inlägg
  • PcoBella

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

God morgon!!

Vet ni vad!!!!

Alice vände sig från rygg till mage imorse!!! Igår gallskrek hon när jag lade henne på mage...men idag passade det tydligen att ligga på mage!!!!

Stora killen är sjuk....mao blir det ingen shoppingrunda på Väla idag. Hade planerat att vi skulle till Ikea mm. Stackarn ligger bara i sängen och orkar inget! Ska ner och hämta några filmer till honom!

Nä...nu ska jag fylla i points och sen ska det städas!

Ha de...

• PcoBella

uppsala- ooooo reagerade inte förrän nu...(lite slow idag) det var mig ingen dålig chokladkaka!! Den måste vi testa en dag! (undrar hur många points/port??)

• PcoBella

God morgon.....

Ja jag håller med dig Carenya... dags att bikta sig!! Vi får väl se hur många "Konsulenten vår" (fader vår) vi får "be" för våra synders förlåtelse! Hejhopp det var mycket på en ggn för att vara så tidigt! Nu är det duschen som gäller innan damen vaknar och sen i ilfart till bussen! Vi ses på vv!!

Till er andra som inte är på vv...ha en bra dag i solen!!

JIIIIIPPIIIIEEE NU E DE VÅÅÅÅÅÅR!!!!!!

• PcoBella

God middag!!!

Jaha...så har då Alice också fått feber!!

Var ute nästan hela dagen igår...sååå härligt väder! Men idag blir det inomhusaktiviteter som gäller...

A med feber och G hemma från skolan pga rejäl hosta! Stackarn...var så ledsen för att han inte kunde gå till skolan idag...de skulle till ishallen...

Lyckliga snäckan- vad för mousse??? (nyfiken)recept??!

Nu ska jag googla vagnar... och sen ska jag laga mat! (ungsrostade rotsaker m kotletter mums!!!)

Förresten...Alice smakade päron igår(hård mage) mmmmm....det gillade hon!!!

• PcoBella

Ha en trevlig fika....vi får hålla oss hemma...2 sjuka barn!!

Skriver med e hand.....så det blir kort..tur va...

ha de bra!

• PcoBella

Halloj!
    Jaha...då har vi tillbringat em/kvällen på barnakuten!

Var inne för att kolla båda barnen! G var ok..."bara" seg och lååååångdragen förkylning!

Alice trodde de hade öroninflammation så de skickade ner oss på öron/näsa/hals. Dr där sa att det inte var öroninlfammation...såå skönt! Hon har haft feber nu i 3dagar så hon är lite "seg".

På tal om points...hehe..jag "klämde" en ½ kebabtallrik nu när vi kom hem! Såååååå gott, men där rök ju de sparade pointsen! Jaja..gott var det iaf!

• PcoBella

Förresten....

Har någon av er hört talas om/känner till barnvagnsmärket "Kiddy-O" ???

• PcoBella

juni och mahj---ni är för goa..fick mig ett gott skratt när jag läste era inl. Känner sååååå väl igen mig... Vissa dagar är bara toooooo much!

ang kebaben igår...hoppade faktisk över "pommesen" för att känna mig liiite duktig i denna stund av synd! . Men gott var det!

Var det ingen som kände till märket Kiddy-o ???

Har googlat men hittar inget om det!!

• PcoBella

Hej halloj!!!

Jippie...Alice har ingen feber idag och G hostar knappt mer så imorgon skall han till skolan!!

Han behöver komma iväg...myror i baken...

Ja...om ngn är intr så är min mail: istrijanka33@hotmail.com

Ha det så trevligt imorgon...en annan ska städa och få lite ordning här hemma. Har inte blivit så mycket av det de senaste dagarna då barnen varit dåliga!

Nu ska jag fika och mysa med maken!!

Ha en riktigt skön kväll!!!

Kram Bella

• PcoBella

Morsning!!

(gnäller lite nu)

Aj aj aj....jag har fått ryggskott....såååå synd om mig!!

Vet ni... Alice har börjat med smakisar...päron och gröt!! Hon äääälskar det...inte så intresserad av välling längre!!

Nu kan jag inte sitta mer...ha en riktigt skön dag!
    Vi hörs snart igen!
    Kramisar!!

• PcoBella

Hej tjejer!!

Oooo som ni har skrivit....tog en stund att läsa igenom allt!

Nu ska jag först ojja mig lite... har varit sååååå dålig i ryggen! Har varit sängliggande sen i söndags! Inte kunnat röra en "fena".
    Ska inte gå in i detalj på hur jag fick sköta kisseriet!! Usch...

Idag har jag varit uppe på benen i typ 1min. Nu kan jag iaf anv pc-n....bad maken ta in pc-n i sängen till mig...han skrattade och menade att jag fått abstinensbesvär! Om jag skriver konstigt beror det nog på att jag är gaaaaaanska påverkad av värktabletterna som jag måste ta! J-klar vad man sover gott när man tagit dem!!!!

Skönt att höra att ni börjar bli friska nu!!! Det har ju varit många rundor med förkylningar!!

Hör ni VV-tjejer...hur gick det igår!??
    Säkert alldeles utmärkt!!!!!

Jag vill också gärna vara med i fika listan!! Om jag får!!!??

Vill gärna bjuda hit er...bor inte så stort...men finns det hjärterum.....

Men först måste jag bli bra i ryggen!

Jisses va jag skriver....

• PcoBella

Metallgem.... Alice betyder också Ädel!!!

Vilka små Ädla bebbar vi har!

Här går det sakta men säkert framåt! Jag kan nu nästan sitta upp!

Jag är inte van vid att vara så stilla...börjar få myror i ...ja ni vet var!

Oj..nu är det ju Desperate.. måste kika...

Ha det så trevligt på fikan imorgon! Ska tänka på er medan jag ligger här i min säng halvt nerdrogad!

Ha en skön kväll!!

Kram...

• PcoBella

Uppsala- så brukar Alice också "vägra" äta när hon inte gjort nr 2. Det är väl som du säger.. det ska tömmas innan det kan fyllas på!

Grattis lilla Moa!! Nu kan du bita i allt och alla!! Det brukar de ju komma på ganska snart!!

kanske har Alice också ngn tand på G... hon saglar som bara den!

Nä.. nu e det dags för en ny omgång värktabletter...nu ska det mao sovas!!!

God natt till er alla!!!

• PcoBella

Tuzza-va duktig du är...krya på dig!

• PcoBella

Vart har alla tagit vägen idag????

Sååå tomt!!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!