Inlägg från: metallgem |Visa alla inlägg
  • metallgem

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Söt fjälla! Bra jobbat av din kompis!!

Så mysigt med tjejkväll, det är alltid mysigt!

Nu är bilen packad och klar, Adela har "pjommen" på så nu bär det iväg!
    Ha en mysig helg alla!
    kram

• metallgem

Hade "galet lycklig" innan men ändrade det, ville vara anonym när vi försökte bli gravida och en kompis gissade direkt att det var jag efter att sett "nicket" i en tråd.. Använder ordet "galet" rätt mycket.. så då valde jag något som inte var så personligt, metallgem kändes hyfsat opersonligt..

Agda, fy så smart! Har funderat på ditt nick.

Nu är vi hemkomna från Havstensund, allt gick jättebra, Adela sov hela vägen upp och charmade brallorna av farmor och faster!

Men idag vaknade jag med ont i kroppen och tokont i halsen.... Adela är kinkig som bara den, hoppas hoppas att hon inte börjar bli förkyld hon med!

• metallgem

Vaknar 5?? Fy, inte kul..

Nä, Adela vaknar runt nu, rätt skönt. Dock tog det 2,5 timme att få henne att sova igår, stackars tösen kom inte till ro alls.

Visst är det bra jobbat av oss. 10 barnvagnar med tillhörande mammor och bebisar och personalen ler när vi kommer, vi måste vara trevliga!

• metallgem

Har precis bokat tid med en landskapsarkitekt för att se vad hon kan göra med vår trädgård, spännande!
    Hon är under utbildning och jobbar under studietiden.
    Det ska bli kul! Nu har vi bara en gräsmatta, en häck och ett trädäck och har supersvårt att komma igång! Sen har jag inga bruna fingrar alls och har ingen aning om vilka växter som trivs med vilka.
    Hittade henne via Löddeköpinge Plantskola, ett tips, åk dit i sommar om ni inte varit där, helt otroligt vackert!

Kinkiga dottern sover och gnälliga jag ska sätta mig och sy, om jag "giter"..

• metallgem

Uppsala, trevlig sida, lite rörig men fina saker, biltapeten var väl fin? Och Fat cat.

• metallgem

Uppsala, så kul att ni är så lika!

Agda, vad roligt! Knappt vuxna gillar det ju..

• metallgem

Va, säsongsavslutning?! HOPPAS duvan sover då..! Älskar Greys jag med.

Men, Gilmore Girls börjar idag, alltid något att glädjas åt.

• metallgem

Trist med sjuk kille Lothan! Hoppas han kryar på sig snart!

K är på anställningsintervju, skulle vara där 17 och är inte tillbaka än så det går väl bra antar jag.. Antingen det eller är han kidnappad eller nå´t..

A har gallskrikigt från ca 17 till 19,30. nu sover hon av ren utmattning..... Stackars tös! *och stackars tösens mor*

Vem hänkar på öppnis på fredag?!

• metallgem

Skönt att han loggat in på msn så du kan höra hur hans dag varit..

Ja, visst gör det ont i hjärtat! Hon har väl inte gallskrikigt hela tiden men varit ledsen hela tiden, lilla stumpan.. Har sjungit, masserat vaggat och grejat, till slut somnade hon, i babysittern!

jag kan lägga in en bild från vårt bröllop en kort stund så kan ni se hur min man ser ut, är ni redo?

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!