• MaHj

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Ett tips till alla som skall babysimma (om ni inte vet det redan) Ta med er bilstol in så kan bebisen sitta i den när ni gör er i ordning, annars är där inte direkt någonstans att göra av dem. Lycka Till och ha det så mysigt!!

• MaHj

God Mogon mina damer, nu får det snart sluta snöa annars vågar man ju inte köra bil i dag.

• MaHj

Ja det ser ut som det slaskar till sig nu och snöandet avtar, jag gör nog ett försök brukar vara bra på de stora vägarna.

• MaHj
    JA NU VILL VI HA VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!Skrikandes
  • MaHj

Uppsala: vi kommer sakna dig också kan du tro!! Jag kan tro att det känns lyxigt att ha föräldrarna så nära nu.

• MaHj

Lyckliga Snäckan och Uppsala: Det var tomt utan er, skynda er och bli friska så  vi kan fika och snacka skit!!!!

• MaHj

Lothan: hahaha det är det som är problemet med vv barsen,man tror att man kan äta hur många som helst, jag känner igen mig.

• MaHj

Agda du som har demonstrerat vanish, var det inget du hade som bra argument hahahaha

• MaHj

Uppsala: tror inte du kan hitta dem i affären, du måste nog ner tlll VV. Attans bananer kunde vi ju köpt till dig och kommit upp med.

• MaHj

Metallgem jag satt precis och letade efter den!!!! Hahhaah men hittar inte, kam man inte länka till inboxen

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!