Inlägg från: Junipingla |Visa alla inlägg
  • Junipingla

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

kuligt då ses vi då jue!

• Junipingla

Annika: Gud så avis jag blir!! Värsta klippet jue!!!
    Jag är inte helt övertygad om vi kommer till ÖF idag, lillebror här är på värsta tänkbara humör typ "jag är övertrött" humöret så vi får se! Ev åker jag bara hem till lillasyrran lite så Noel får leka av sig lite (med min systerdotter)

Ska bli trevligt att träffa dig Fighter på onsdag!

• Junipingla

Åhhh ska vi inte ta med bilder på oss i tonåren? JAG är garanterat FULAST! Tuperat, hemmaklippt hår och STORA plastglasögon! Till det axelvaddskavaj och typ skipants.. Jihaaaaaaaa!!!

• Junipingla

Åhhhhh ja!!! ska vi inte börja leka hemma hos varann istället??? jag har en smarrig ananaspaj att bjuda på!!!

• Junipingla

Apropå inget så kan vi väl lite senare i vår/försommaren ta en utekväll istället för fika med god mat på restaurang och sen en öl ute! Hade varit såååååå attans najs!

• Junipingla

hahaha Annika!! Groddar låter smarrigt!!
    Här ikväll blev det pizza fast idag gjorde jag den även med svarta oliver, kronärtskockor och viktväktarnas bearnaiseås! 1/4 dels plåt blir 11 points! Smaskens till sista slicket!! :)

• Junipingla

Lothan: Jisses din stackare!!

Ja men vad roligt då kanske vi ska ta "hemma-hos" träffa nästa onsdag? (inte imorgon alltså)
    Imorgon kommer jag nog dragandes med hela barnaskaran! De har ju sportlov. Fast de lär nog springa omkring på Väla (ja inte lillebror) och titta i leksaksaffärer/spelbutiken så jag stannar nog inte i flera timmar - beror lite på hur pass rastlös lillebror är;)

• Junipingla

Vi kommer inte heller! Dels så har jag ju alla barnen och jag har även fått ont i halsen, bläää! Juni hostar en del så det är väl en del basilusker här!!!
    Så ses nästa onsdag och VV tjejerna, er träffar jag ju på måndag!!

ANNIKA: Carenya hämtar upp din mjuka nougat på vägen till fikan idag!

Kram på er alla! Kommer ha abstinens idag!!!

• Junipingla

Lothan: Sötkorv! tack! :) Jaja... vad är väl en bal på slottet.... ;)

• Junipingla

Annika: var sååååå lite sååå! (ps, lösen kommer sen såklart!)

hahah tänkte faktiskt på det innan idag när kl var 14 "nu har nog de flesta gått hem, fast metallgem är kanske kvar.." *asg*

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!