• MaHj

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Heja Juni!! Grattis, duktiga tjejen.

Agda: Hoppas ni sovit gott trots att ni var ensamma. Ja en bit av den tårtan tar nog hela dagsransonen, men det kan det vara värt någon gångRäcka ut tungan

Åse: puss på dig också, vi är glada att det finns lite extra av dig, så har vi mer att tycka om (om det kan vara någon tröst). Du skall se att du helt plötsligt kissar ut all vätska men det är ju själva #"&%/ när det sitter där och man blir påmind hela tiden.

• MaHj

Lothan: så skönt för W, som sagt hoppas det håller i sig.

• MaHj

Hej Hopp! Nu skall jag sluspurta inför dopet på lördag, nu bär det i väg för att handla, sedan hem och städa, skura badrum och kök mm. Skall göra så mycket som möjligt i dag så att jag kan komma till ÖF i morgon när H är ledig från dagis. Kommer det någon mer till öppna i morgon??

Hoppas ni får en bra dag och att thooooolen tittar fram genom gardinerna någon gång.

• MaHj

Att ofrivilligt hoppa över ett VV möte är rena döden för min karaktär, attans, jag som var så duktig innan. Nu har jag köpt hem en massa gott inför dopet och ni kan tro att jag går och känner och klämmer på det. Just nu har jag gått loss på riskaka och vit blockchoklad. Ni som har lite karaktär över får gärna skicka över lite till mig....

• MaHj

Lothan: Duktig W, är ju så skönt när man sätta dem, men passa på att njut medans han sitter där man sätter honom, snart är de dagarna överFlört.

• MaHj

JA vi hoppar också ÖF i dag, vi har fullt upp inför morgondagen. Trevlig helg!

• MaHj

Fighter:Påminn mig nästa gång vi ses så skall jag berätta historien bakom det.

• MaHj

Uppsala: Uteträff låter bra tycker jag också.

• MaHj

Uppsala: är det sånt här väder är ju lite halvtradigt, vi kanske skall köra sista välafikan i morgon och så får vi försöka slå våra kloka huvud samman och komma på något annat sen, kanske göra upp ett hemma hos fika schema som Junipingla föreslog.

Agda: Stackars Moa, hoppas hon kryar på sig snart.

PCO: Stackars Alice också hoppas hon med kryar på sig snart.

Attans vad många sjuka bebisar, tur det snart är vår så alla hemska bassilusker går i ide.

Nu skall jag sitta ner en stund sedan skall jag hämta H och gå ut en runda med henne. I kväll blir det VV lasagne med god sallad till, mmm jag är redan hungrig (konstant).

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!