Inlägg från: Fru Söderlund |Visa alla inlägg
  • Fru Söderlund

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

MaHj: Ha ha, jag tog salt op filen en morgon...skulle ta canderel. Som tur var märkte jag det innan jag hann ta en sked.

VV tjejer: Vad får man betala för att få points guiderna? Mina är ju 4 år gamla, så det är jätte mkt som inte står medGråter. Har ni ngn aning om vad Pripps pure från systemet innehåller? Det är en öl med mindre kalorier, sambon undrar, han försöker också hålla sig till VV metoden, duktig! En vanlig stark öl tror jag var 2-3 points. Ska bort ikväll och då var han sugen.

Har ni ngt tips på något gott man kan laga ikväll? Vi ska äta tillsammans med våra vänner. Gärna ngt med kött, jag är ju jätte kräsen o äter inte fisk o skaldjur (bara tonfisk).

Junipingla: KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Fru Söderlund

Hej tjejer!

Hoppas att er helg varit bra!!!!!!!!!!! Det har min varit, ätit gott och haft det allmänt mysigt.. Synd att den går så fort bara.

Sååååååååååååååå underbart väder idag, njuter i fulla drag. Prinsen har bara sovit ca 1 timme sen 9 i morse, så man kan ju hoppas att han sover gott inatt!

Ses i morn! Nu ska jag förbruka mina sista points på 70% choklad med hallon..

• Fru Söderlund

Godmorgon!

Hoppas det går bra hos VV idag tjejer! Jag har varit jätte duktig den v jag hållt påGlad, skönt att känna att man fortfarande är motiverad som bara den!!!!

Juni: Tack!!!!!!!!!!!!!!!! Kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jordgubbstjejen: Grattis, vad härligtSkrattande. Vad ska lillan heta?

PcoBella: Håller med dig, hoppas bara att  behagar titta fram idag igen!

Ses snart!!!!!!!!!

• Fru Söderlund

Nu har min väninna fått sin lilla dotter, 16.30 idag är hon född. Ska bli såååå spännande att få se henne på webbisar. Hon skulla strax fotograferas och vägas.  En liten Madeleine (tror det ska stavas så)

Tuzza: Jag har bara hållt på med vv i en v, men tycker att det funkar super. För precis som agda06 skrev så får man fika, så länge man räknar in det i sina pointsGlad.

Vi hoppar över ÖF, åker till BB istället och hälsar på lillan.

• Fru Söderlund

metallgem: Ja, sååååå fina! Vill ha dom oranga 3/4 byxorna till W. Köpte ju en t-shirt som var brun/orange randig med en bulldog på ryggen på partyt. Borde passa super till dom.

• Fru Söderlund

Juni: Vad skönt att ni fått tid, och att de kollar upp det. Vilken rysare med Michelle, varför tar dom en inte på allvar? Som de andra skrev så är det ju bättre att kolla en gång för mkt!

Uppsala: Vilken morgon, pust. Kan förstå att tålamodet tryter..

Fick W att somna om igen till slut, så idag fick jag sova till 09.45 kände mig som en zombie när han vaknade vid 7 tiden..

W´s första tand har börjat ta sig igenom tandköttet, gjorde den igår, spännande. Det är så sött när de får sina första små risgrynGlad.

• Fru Söderlund

Juni: Skönt att ni fått droppar till lill tjejen. Vad jag vet så ska man inte ringa, det sa dom aldrig till mig, o vi missade ju 6 ggr av 11.. Hoppas hon kryar på sig snabbt!!! Hur många points är vaniljvisp?

MaHj: Känner igen det där, har också haft grädde i brösten hela tiden, det är gosigt med deras valkar.

agda06: Hoppas inte att sötnosen ska få eksem, och att smörjorna hjälper. Stora tjejen nuSkrattande.

Måste skaffa en digital våg, skiljer ju mkt mellan min vanliga o väninnans digitala, fast min vanliga visade ett bättre resultat, hi hi.. Synd bara att det inte är rätt, men det kommer lita på detSkrattande. Försökte få min kompis lite motiverad idag, men hon tyckte bara att det är jobbigt att hålla på att räkna mm. Och sa att hon onte blev mätt mm, men det kan inte stämma sa jag, du får ju äta jätte mkt frukt o grönt gratis.. Ha ha låter som värsta VV konsulenten. Peppad till maxSkrattandeGladRäcka ut tunganFlört

Ikväll blir det tonfisk gratäng m hollandasie sås o potatis, mums!

• Fru Söderlund

agda06: Tack, trodde att alla digitala var bra. Vad har du för ngn då?

• Fru Söderlund

Godmorgon tjejer!

Vi får tyvärr hoppa över fikan idagGråter.. Har haft en riktigt jobbig natt, prinsen har varit jätte orolig.

Och inte undra på det, han kändes varm så jag tog en temp, han hade då 39,6 stackarn! Och nu tog jag den igen, 38,6 så nu fick han en omgång panodil till.

Vet inte om det kan vara tandsprickningen, han verkar må bra annars. Fast han sover som en kratta o är lite täppt i näsan när han sover. Hoppas han blir pigg snart igen, vill inte att han ska få en omgång till av förkylnig så jag hoppas det beror på tanden.

Ha det så mysigt idag, vi kommer sakna erat sällskap!Skrattande

Nu ska min sjukling få frukost, kramar

• Fru Söderlund

Hej!

Hoppas ni hade lika trevligt som vanligt idag!

Min dag har inte varit lika trevlig, prinsen är inte riktigt som han brukarLedsen, tycker såå synd om honom. BVC sköterskan tyckte inte att vi skulle ge honom panodil om inte tempen var över 39,5.. För att se vad det blev av det, nu har han så hög feber igen så han fick en omgång. Het som ett element.. Hoppas verkligen att det är pga av tanden, K är dunder förkyld så jag hoppas verkligen inte W får det, el har fått det. Nåja, nu ska jag sluta beklaga mig.

I ugnen står en kladdkaka jag bakade efter ett recept i VV tidningen, hoppas den kommer smaka lika gott som den såg ut att göra på bilden! Hade sparat points igår för att jag skulle äta en muffins idag tänkte jag. Men så blev det ju inte så då får man baka iställetSkrattande.

Junipingla: Har du ngt recept på den fria grönsaks soppan? Ska äta ost bricka på lördag..

Ha det bra!!!!!!!!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!