Billig solresa?
Någon som har tips på en billig solresa såhär i vintertider. Kanske en sista minuten för mig och syrran och våra två bebbar (7 och 8 månader gamla). Vi är fattiga, så betoning på BILLIG . Bra och billigt resebolag?
Någon som har tips på en billig solresa såhär i vintertider. Kanske en sista minuten för mig och syrran och våra två bebbar (7 och 8 månader gamla). Vi är fattiga, så betoning på BILLIG . Bra och billigt resebolag?
*puff*
egypten...Hurghada
Varmt är det ju utan tvekan..
1900 kr med hotell om man tar en sista minuten..
Har varit där många gånger och nästan alla hotell är underbara även då jag inte vetat vart jag ska komma innnan..
Billigt är det oxå att äta där nere och att åka bil (taxi) går lätt då det är stora buss taxi som hotellet arangerar ca 1 gång i timmen in till stan.
Och man kan pruta och göra massa roliga fynd där.
Hoppas att du hittar något..
Ps barnen åker ju gratis om dom är under 2 år..
Ok, tack! Det är ju ett alternativ. Är det 1900 per vuxen? För en vecka? Inklusive hotell?
jag var ute och kollade nu och det jag hittade var egypten för 2400 kr/vuxen och vecka med hotell...
Barnen åker ju gratis
kolla med www.ticket.se dom har ju sista minuten biljetter som kan ligga under 1000lappen.
menade nog snarare 2000 kr
såg på ticket.se en resa till teneriffa den 16/1
oj råkade skicka innan jag skrev klart....
Hur som helst teneriffa den 16/1 för 1999 med boende...
Eller nått som jag själv hade tyckt var lite roligare var ju maroco för 2100kr per prersonoch vecka
kolla www.ryanair.se
resor från 79 kr. sen kan man ju alltid hitta ett bed and breakfast till ett bra pris.
Kram Sea
(www.sjukabarn.se för oss som har sjuka barn)
Tack för alla tips!
Fler tips? Tänkte länka denna tråden till syrran sen..
Vi har själv tänkt att åka i väg med vår (nu 3 mån) bebis. Pratade med BVC sköterskan om vaccinationer odyl. Hon rekomenderade att åka till ett icke exotiskt land. Vi hade också tankarna på Egypten (Vi var där för ett år sedan) Hon tyckte inta att man skall åka till egypten, Thailand odyl med ett alldeles för litet barn. Vi kommer nog att satsa på en restresa till ickeexotiska Fuerteventura, Grand Canaria eller dyl.
Glöm inte att kolla vaccinationer till era små knoddar innan ni bokar något.
BirkaCarro - Skulle inte rekommendera hurghada med bebis .... dels kan man bli mkt dålig i magen, sen kan värmen va jobbig ... även om det nog e rätt svalt där nu.
MammaNova: ok, tack för tipset!